Dåligt av mig...

Hej på er, hoppas allt e bra med er :) Själv mår jag kanon förutom att ja e såå sjukt trött, jobbat hela dagen & direkt efter jobbet va de personalmöte till 17.30... Rätt segt men nu e de gjort..

Kom hem till en sjukling, men ja hoppas han blir bra til helgen :)

Nu ska ja äta lite sen e de väl dax att göra sig iordning för sängen och imån blir det jobb & träning...

Skulle ju behöva lite extra timmar på dygnen så ja hinner me allt annat som behöver göras här hemma.. Men ja får väl ta de i helgen när jag ändå e ledig..

Nu ska ja käka, men vi kasnke hörs lite senare

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag gör gratis designer :)

följas via bloglovin ? puss..

2011-03-13 @ 16:05:03
URL: http://kungisabella.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-04 @ 18:23:32
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0