Valborg & en helt underbar dag <3

Idag har jag och malin varit i Kungälv å kollat i lite affärer, sen blev det att ligga och pressa i solariet en stund. Nu har jag nyss kommit ut från duchen och parkerat mig i soffan :) För nu blir de att hejja på Sverige i hockeyn. För er som inte vet så är det Sverige - Ryssland. Hoppas de blir en bra match :)
Sen är det dags att göra sig i ordning för en Party kväll i Göteborg i  Pb:s Galaxie :)

Nu har ja inte tid att skriva mer. Måste hålla koll på pucken :)
hehe
Ha de gött !

Det gjorde ni jävligt bra Sverige !!!!!!!

Fan va underbart Sverige vann mot Usa :) Helt jävla sjukt spännande match !

Hejjja Hejjja Lycka till mot Ryssland imån !



Jag älskar.........

Att få paket på posten. Alltid lika jobbigt att gå och vänta. Men alltid lika roligt att hämta paketet !
Idag fick jag mitt paket från HM. Har redan fått två st innan så idag kom det sista :) hehe


Mitt nya fina linne :)


Min fina skjorta :)

Imån blir det vikinga marknad, och bolaget för hela slanten :) hehe
Sen hoppas jag att det blir grill och massa öl & cider me alla goa vänner :)

Ha de gött !

Underbart härligt <3

Idag är det så underbart väger :) Och det ska bli upp emot 20 grader i helgen :) Kan det bli bättre när man är ledig tills på måndag ? Imån är det vikinga marknad så det ska jag allt gå på. Tycker det är såå mysigt, man träffar alltid massa folk :)
Idag måste jag tvätta å grejja lite här hemma. Sen ska jag upp till jobbet en liten stund för det är en som fyller år:)


Nu ska jag dricka kaffe å götta mig på baklongen !


Ha de gött!

sommarens vill ha :)

Nu har jag blivit besatt av pumps :) hehe finns så jävla mycket snygga pumps så det är ju helt sjukt :)

Grymmt snygga pumps från Replay (MÅSTE HA)


Riktigt balla pumps från Shock (Säker bara jag som tycker )


Sååå jävla heta :)

Tisdag 21/4

Idag är jag såå otroligt trött ! Jobbat sen igår kl 15. Idag har vi varit på Leva & fungera mässan i Göteborg. Fatkiskt riktigt bra.
När jag kom hem började jag att städa det första jag gjorde. Fattar inte hur jag orkar, Nu har jag bara en lång dag kvar och det är imån, börjar kl 11 och slutar kl 21 :( segt men skönt att jag inte sover natten åxå.

I lördags när jag hade slutat jobbet åkte jag hem och hämtade peter, ja skulle köra han till jonas sommar ställe som ligger vid lysekils färjan. Hade väl igentligen planerat att åka hem på kvällen, men ja packa en väska me grejjer & massa cider i fall att ja inte ville åka hem :) Och tur va väl de :)
För gissa. Stannade Emma kvar och drack cider istället???
Klart att jag gjorde å vi hade såå jävla roligt. Lyssna på bra musik, drack cider å grogg, dansa bugg gjorde vi så vi nästan spydda hahah. Nä men det va en riktigt rolig kväll måste jag säga :)

Här kommer lite bilder :)


Rille & Lelle göttar sig i solen


Royan & Jonas


Älsklingen & Jonas leker pyromaner hihi :)


Rille, Lelle & Jonas


Royan & Lelle har syskon bugg. FAN VA GRYMMA NI E !!!


Peter & Lelle , Jag & Royan Buggar för fullt


mitt <3


här dansas det


jonas & älskling

nu ska ja slappa framför tvn tills ja ska lägga mig!

ha de gött!

Fredag 17/4

Idag är det fredag och solen skiner. Helt underbart väder ute. Och om en stund ska jag åka till jobbet & jobba ända tills imån kl 14. SUCK, känner verkligen inte för det ! Vill bara vara hemma och ha de gott. Har haft huvudvärk i 1 vecka nu. Inte alls roligt.
Tråkigt för denna helgen ska alla vänner åka till Jonas sommarställe å grejja å göra fint. FAN ja hade åxå velat följa med. Men jag funderar på om man ska åka dit imån efter jobbet kanske :)
Det ända e ju att jag ska jobba på söndag åxå så jag får ju nästan åka hem på kvällen igen :( inte roligt :(

Här kommer en liten bild från hans underbara sommarställe. Vilken utsikt :)


Älskar detta stället !

nä nu ska jag ta mig en duch och sen blir de en kaffe hos Malin innan jag åker till jobbet !


Ha de gött !

Underbara bebis :)

Idag va jag och älsklingen & hälsade på Therese, Claes & lille Leo. GUD såå söt han e ! Jag bara satt och tittade på han hela tiden :) det går inte att ta bort ögonen från såna små söta skruttar :) hihi här får ni se lite bilder :)






Mamma Therese & Lilla Leo <3

Pappa Claes & Lille killen :)


Jag är så ortoligt glad för eran skull :)
Grattis än en gång till en underbart fin liten kille :)



Grattis Therese & Claes :)

Stort grattis till lilla Leo :) så otroligt fin :) Längtar tills jag får träffa er :)







Grattis Grattis & välkommen till stora världen Leo :)


Torsdag 9/4

Idag är det beräknat att Therese & Claes lille kille ska titta ut :) Hoppas att han kommer :) weeiiii vad jag längtar !
Snart ska jag pysa iväg till jobbet, Slutar kl 9 ikväll. Fan jag tycker att det känns som fredag, är så party sugen så det är sjukt :) hihi
Nu har jag bestämt mig för att följa med till Elmia på lördag åxå. Har varit jätte velig nu i veckan men idag har jag bestämt mig. Men iår får det bli en nykter resa dit. Får dricka lite när vi kommer tillbaka till kungälv igen. Jag ska nämligen jobba på söndag, Ja börjar kl 2 men om man börjar dricka kl 10 på lördag så e risken ganska stor när det gäller mig att jag fortsätter tills nästa morgon och det går ju inte när man ska jobba :)
Men det blir nog jätte roligt ändå. Då kan jag ta massa fyllebilder på alla andra :) haha

http://www.custommotorshow.se/2009/index.php


Nä nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet om en stund !

Ha de gött!!!

Vad ska memmiz göra idag då?

Nu håller jag på att tvätta och städa, som jag brukar göra när jag slutar tidigt :) så skönt att ha det gjort !
Känner verkligen för att göra nått idag men jag vet inte vad hehe. Kanske åker hem till Nina och dricker lite kaffe sen. men känner för att handla kläder hahah :) Får fundera ut något att hitta på innan kl bli för mycker :)

Igår på jobbet va jag så himla duktig :)
Jag har ju blivit stödperson nu, så igår jag ja mig i kragen och satte mig med årsdokumentationen från 2008, så nu ska jag bara vänta på ett usb minne att lägga det på. sen kan ja lämna det till bossen.  Gud va dukitg jag e :) hehe

Nä nu har ja inte tid längre ! Ska ta hand om sista tvätten !

Ha de gött!



Kåken 4/4

I lördags va vi på kåken hela natten. Blev grymmt roligt och bandet som spela va super bra :)
Här kommer lite bilder :)


Peter & Morgan


Bandet


Malin & Therese


Claes


Jonas


Therese & Claes


Haha hur full va ja då ???


Tomas


Jag & Tias

Ja det va en rolig kväll.....Natt :)
tror vi va hemma halv 6 eller nått sånt ;) hihi
Tack !


Underbart <3

Fan va underbart det är ute. Solen skiner och det är varmt. Igår va jag ute och körde bil. med rutorna nere....ååå va underbart det är. Hoppas bara att de håller i sig ! Det e så härligt när det börjar bli grönt ocg när blommorna börjar komma :)
Idag skall jag jobba. Täbkte att jag skulle sätta mig med lite papper när jag kommer till jobbet. eftersom jag har blivit stödperson. Så nu måste jag göra i ordning så att jag har alla grejjer på de sättet jag vill ha det.

Nu ska jag väcka min sömntuta till sambo så vi kan dricka lite kaffe ihop innan jag ska åka iväg.


Här får ni en fin vårbild att njuta av :)



Tack & Hejjj


RSS 2.0