-Mary Kay-

Idag har jag och Nina varit på Mary Kay party. Handlade en foundation, ögonbryns penna och en ögonskugga. MEN hade ju velat ha ALLT. Men får väl ta lite i taget :) hehe. Så nu e det bara till att vänta på att grejerna skall komma:) Längtar :)


image385

Hoppas!!!

Nu har jag sökt en lägenhet i Gula Komarken. En tvåa. Får väl besked i mitten av Mars om jag e en av fem som har stått i bostadskö länge. Har trots allt stått i kö i 3 år nu. Så jag hoppas att jag har stor chans. hade varit så gott att ha eget. Kunna sova när man vill eftersom jag jobbar så knepiga tider och även varannan helg så det hade varit så jävla skönt! Gångväg till jobbet och ner till Kungälv. Och affären ligger precis bakom huset hehe.

Hoppas verkligen:)


Ha de gött hejj!

-Tre Kockar 23 Februari-

Va på Tre Kockar igår. Verkligen jätte roligt. Förs satt vi hemma hos jessica & Herman och förfesta. Verkligen jätte kul att träffa er. Va så länge sen.
Här kommer lite bilder från kvällen:)


image371
Malin & Therese

image372
Herman & Jessica

image373
jessica & Hermans lilla Agnes

image374
Jag Älsklingen & Agnes

Nu kommer lite bilder ifrån Tre Kockar.

image375
Däcket Herman & Älsklingen

image376
Malin Däcket Älsklingen & Herman

image377
Jessica

image378
Therese & jag

image379
Stålmannen Anna & Malin

image380
Hahahah snyggt

image381
Roblin & Älsklingen

image382
meee i långt hår =) tack för hjälpen Malin

image383
Therese :) Lycka till i lumpen nu gumman! Du klarar det!!!

image384
Du & jag gumman

Tack för denna kvällen!


-Fredag & Storm-

Sitter och kollar lite på internet om vädret just nu. Inte alls kul. Just nu blåser det mellan 25-28 m/sekund. Hittade lite bilder på GP & GT


image367
En bild från Feskekörka i Göteborg

image368
Vid Stena terminalen i Göteborg.


image369
Lastbil välte av stormen på Älvsborgsbron


-Onsdag-

Ja då fick man gå upp kl 7 idag för att dom från primär skulle komma hit och sätta upp dom nya dörrarna. Visst blir de gött med nya dörrar. Fast jävligt segt att behöva gå upp kl 7 istället för kl 9.
Ska till jobbet kl 10 och dricka kaffe med Linda. Kl 11 ska vi ha lyft teknik på jobbet så att vi slipper knäcka våra ryggar när vi måste lyfta. Antar att de håller på i ca en timma. Så börjar man jobba 14:45 och slutar 21:00 men jag tänkte att jag går och lägger mig på jobbet en stund sen. så att man inte går runt som en jävla sombi på jobbet i eftermiddag.

Nee nu får jag väl gå och kolla hur de går för dom. sen ska jag ta ut hunden en sväng.

Ha de gött hejj!

-Kul Kul-

Jag & Nina hade beställt lite grejer från Yves Rocher. Paketet kom idag. köpte mig en cocos parfym, smink borttaggning och ett lipsyl. Älskar verkligen parfymen. Den luktar sååå gott =)
Och så fick man ett läpp-glans på köpet!
Älskar när man får paket hehe

image361

Nä nu ska jag vila en stund. Börjar jobba kl 22:00 och slutar 07:30 imån. Ska sitta vaken hela natten. Fast de brukar gå ganska bra.
Hejjj Hejjj

-Kåken 2 Februari-

Ja da har man varti å svängt dom lurviga på Kåken igen. Hade verkligen svin kul =) Väldigt knepigt väder i alla fall haha helt plötsligt när jag gick ut va de fan snöstorm ute. Bara vräkte ner snö men de va riktigt roligt den kvällen=)
Här kommer lite bilder!

image353
Jonas

image354
Royan

image355
Claes

image356
Ser ut som att Mattias har betalat inträde för alla som va där inne haha

image357
Jag & min gumma

image358
Älskling då vad full du e =)

image359
Pb & Mattias brottas haha

image360
Älsklingen tar kalson-greppet på Mattias när han har deckat hehe

Ja sen va kvällen så gott som slut. Kom väl hem runt halv 6 eller nått.
ha de gött hejj!

RSS 2.0