-Måla Måla-

Fick ett ryck och åkte ner till city gross för att köpa färg. kom hem & började måla det första jag gjorde :) blev sååå jävla nöjd:)

Köket var grönt innan och nu är det grått. skall bli en fondvägg med :)

FÖRE !


EFTER !



SÅÅÅ nöjd :)

Nu blir det att hoppa in i duchen, sen över till Malin & dricka massa cider sen blir det Drängarna på Krogen :)

Ha de gött!
Trevlig helg, sup å svälj !!!


-Club Akut 27/11-

Igår va det planerat en ute kväll på Club Akut på Gotebar. Linda hämtade mig hemma. Begav oss till backaplan för att hitta nått skoj som vi kunde ha på oss. Dock utan resultat :( Alltid så när man vill köpa nått!
Sen begav vi oss till Landvetter, Gjorde oss i ordning korkade upp och började vandra ner till bussen. När de plötsligt stannade en silvrig saab med 5 antenner på taket precis brevid oss. Hmmm undra va de kunde vara hehe. Snut Snut !

Väl inne i stan mötte vi upp Malin och gick bort till Gotebar. Där en killkompis till Linda och hans kompisar skulle spela med deras cover band.
http://undercover.nu Måste ju bara säga att dom va grymmt bra! vilket jävla drag det blev på oss när dom börja spela :) Grymmt jävla bra!

Här kommer lite bilder från en helt vanlig torsdag på krogen i stan :)


Linda & Jag :)


Min Malin <3


Mumms :)


Malin & Linda


Malin, Linda & Silvy (Lindas kompis)

Fullt ös! Medvetslös!

 
 

Tack för en grymmt rolig kväll!


-Grejjat hela dagen-

Idag har jag varit hemma och grejjat hela dagen. Städat, tvättat, varit och köpt slip papper och maskeringstejp å grejjer. ska ner imån och köpa färg till köket och hoppas på att jag orkar måla imån :) vill så gärna ha klart i köket innan jul. Men har verkligen inte haft ork att göra nått på sistonde. men nu har jag maskerat halva köket i alla fall. sen när väggarna e klara är det dags att ge sig på dom fula skåps suckorna.

Har även grejjat lite på balkongen. Tjuvstarta lite med jul belysningen :) hehe orkade inte vänta ända tills på söndag:)

 


-Grattis till körkortet-

Stort GRATTIS Tias till det efterlängtade körkortet :) Sååå glad för din skull :)

Grattis!!!!!


-Vill inte! Orkar inte! Har inte tid!-

I natt har jag haft sovande jour. Vaknade kl 04,30 av en fruktansvärd huvud värk. Gick upp & tog 2 panodil och försökte somna om innan klockan skulle ringa 05.30.
Lyckades inte alls bra med det. Hade så ont i huvet så jag mådde illa :(
Gick upp och gjorde det jag skulle göra trotts att  ja bara ville försvinna ner i ett svart hål. Sen skickade vaket in mig på jour rummet en stund så jag kunde försöka vila lite till innan man skulle sätta igång med det andra som skulle göras.
Blev lite bättre efter en stund men jag har fortfarande ont :( Suck! Orkar inte, Vill inte Har inte tid med sånt här!
Hoppas de försvinner snart!!!


Nu har man en jobb helg framför sig, Sen är jag ÄNTLIGEN ledig både Fredag & Lördag Weeiiiiii :)

Och vilken tur man får lov att ha ibland:) På min lediga helg spelar Drängarna på Krogen.
Ska bli grymmt roligt :)






-shopping-

Idag har jag varit ute å sprungit i affärer :) Lika roligt som alltid:) Köpte en stor pressent till våran älskade pisse :)
Fan vad nyfiken hon va när vi skulle sätta ihop den hehe :)



-Karatefylla på Kåken 1/11-

Ja då hade man en lyckan fylla på kåken i lördags :) Firade Halloween där åxå. En dag försent men skit samma. Måste ju säga att halare altan & golv finns nog inte. lyckades dock att hålla mig på bena på altanen. Men icke på golvet inne. Där gjorde jag allt två riktiga vurpor, att jag inte slog ihjäl mig :) hahah
Här kommer bilderna:)

Förfest henna hos oss!

jenny & Frida


En st nykter Claes


Folk


Verkar vara en intressant berättelse haha


Snut-Jenny, Frida & Snut-Memmiz på G till Kåken


Memmiz


Jag & Elin


Malin & Nicklas


Jenny & Malin


Min gravida vän & Elin


Porr i stugan hahahah


Jag & mitt Hjärta<3


Claes, Therese & Uffe


jag & Min gravida Therese:)


ÅÅÅ vilken röra man kom hem till då. hahah

Ha de gött !


RSS 2.0