-Torsdag :) -

Igår var jag och Therese och tattuerade oss. Fyy vad nervös jag va =) hehe.

Här e min =) blev verkligen jätte nöjd =)


Här e Theres jätte fina =)



Idag har jag och Malin varit inne i stan och handlat lite. Hittade ett par skor. behövs verkligen i detta jävla piss vädret! Hade jätte trevligt i stan idag=)



Imorgon ska jag jobba börjar kl 15:45 men jag ska till jobbet tidigare. skall få massage av en som jobbar hos oss. behövs nu känner jag ska bli gott =)


-Saknar-

Fick lite nya bilder från min student som pappa hade tagit. Fyy fan vad jag längtar tillbaka =) underbart att titta på bilderna =)

image344
Bamse kram från Mormor =)

image345
Bamse kram från lilla syrran Ida =)

image346
Jag med min fina skylt hehe =)

image347
Jag på G att dra mig iväg =)


-Rockabilly i Falköping-

Fick ett ryck och åkte med till falköping på rockabilly fest. Fast jag tycker att det va mycket roliigare på vägen dit & hem. fast alla hade typ somnat på vägen hem. Men jag fick festa lite för mig själv en stund haha =)

image336
Fiiin fiiin =)

image337
Therese & Claes som leker kossa hahaha

image338
Meee

image339
Therese & Claes

image340
Royyan & Peter (haha ja tittar fram i hörnet haha)

image341
Gumman min =)

image342
Jag & Therese

Tack för en jätte rolig kväll =)

-Lasse Stefanz på Spekeröd-


image325
Mamma i baren på Spekeröd

image326
Claes & Therese

image327
Puss kalas

image328
Jessica & Pb

image329
Malin Rille & Johnny

image330
Pb & Jag

image331
Älsklingen & Johnny

image332
Älsklingen Johnny Rille & Mattias

image333
Jag & Malin

image334
Jag Malin & Therese

image335
Lille Maalin =)


Tack för en rolig kväll allihopa =)

-Nåyrsafton-

Ja då var det nyår igen. Ska vara hemma hos Peter ikväll.

Började dagen med att jobba. Och tjärna massa extra pengar. Sen kom Peter och hämta mig från jobbet. Åkte in till Göteborg för att kolla fyrverkerierna på Banan piren. Det e så jävla mäktigt. Kan inte fatta hur det kan bli såå jävla fint.  Sen åkte vi hem till Peter & år revbensspjäll &potatis sallad. gott :)

Sen kom det lite folk vi satt å prata massa skit & hade trevligt heheh =)

image319
Elin & Alex

image320
Peter & Rille

image321
Rille & Memmiz


-Juldagen på Kåken-

Ja då ve det den där dagen efter julafton. Då man bara måste upp till kåken. De e ju alltid så grymmt mycket folk hehe skojj som fan!

Men först blir de förfest hos Linda

image311
Jessica, Pb, Rille & Camilla

image312
Älskling ser inte så jätte glad ut men de va du allt =)

image313
Dick

image314
Linda & Susse

image315
Älsklingen

image316
Självaste Robin. Kul att du var där


Ducky Boys  (Grymmt bra)
image317


image318

Grymmt rolig kväll ses snart igen hoppas jag =)

-Julafton-

Ja då var det julafton idag. ska hjälpa till med allt som ska fixas innan folket kommer =) Det är jätte mysigt hemma nu.


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA :)

ÖNSKAR MEMMIZ


image300
Våran fina julgram me massa jul klappar=) spännande

image301
Här har vi våran tomte som kom på besök

image302
Fin vi har gjort hehe


Sen på kvällen kom Peter, Mattias & Rille och hämtade mig. Åkte till kungälv & dela ut jul klappar till Peter & Nina.  Fick en jätte rin väska till min bärbara dator =) & en jätte bra lock tång av peter. Av nina fick jag lite smink och jätte bra ansikts krämer mm. Tack så jätte mycket

 

Efter alla jul klappar gjorde jag och peter oss iordning för att aka upp till kåken & festa lite =)

image305
Therese i sin söta jul dräkt hehe

image306
haha både Cleas & Robin ser väldigt trötta ut haha

image307
Jonas & Pb

image308
Malin tittade in lite senare på kvällen. De va roligt

RSS 2.0