Tisdag kväll.

Ja nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt. Har varit så duktig idag. Har Tvättat, Handlat massa man och lagat lasange. Imån ska jag fortsätta att tvätta & städa lite.
Nu sitter jag och väntar på mitt hjärta som är iväg och spelar innebandy. Han kommer nog hem snart tror jag. Får väl se om vi ska glo på en film sen.
Ska bli härligt att kunna ligga och sova länge imån ihop me hjärtat mitt.

Nu ska jag röja upp i köket, sen ska jag ta mig en go duch och slänga mig i soffan sen igen hehe


Ha de bra!


Shopping i Stenungsund !

Idag har jag & Linda varit i Stenungsund å Shoppat lite pressenter till en brukare & lite skaer till oss själva åxå. Ja hadla inte så mycket men lite blev det allt :) Har inte bara handlat till mig själv iaf.
Har köpt pressent till Carros dotter som tittade ut igår :) hihi
Men dom får ni inte se bilder på :) hehe
Fick köpt ett linne & Lite nytt smink iaf !

     


Nu ska jag tvätta och städa lite här hemma. och ikväll kl 20 blir det Den rätte för Rosing på kanal 5 :)




Tack & hej Leverpastej !




Grattis till eran dotter :)

ÅÅ va roligt. Malin ringde igår och berättade att Carro hade fått en dotter :)
Så nu är min Malin moster hihi. Du kommer bli bäst som moster <3
GUD va roligt !
Ja kommer och hälsar på när ni kommer hem från bb:)

En lycklig Mamma & En lycklig Moster :)


Puss


Jobbat färdigt..... Nästan :)

Inatt har jag haft jouren på ena jobbet så jag slutade kl 10. Härligt att komma hem så tidigt så hinner man grejja lite hemma. men så ringde telefonen när ja va på jobbet förut. Det va de andra jobbet. Så jag ska åka och jobba kväll sen. Börjag kl 14:45 & slutar kl 21:00 Härligt med lite extra pengar:) hihi

Fick ett samtal från malin förut åxå, hon berättade att hennes syster hade åkt in till bb idag :) weiiii snart e den lille skrutten ute :) Önskar dig alla lycka Caroline :) Hoppas att allt går bra :) Så kommer jag och hälsar på er när ni har kommit hem :)

Nu ska ja grejja färdigt & vänta på posten. Hoppas hoppas hoppas att mitt nya bankomat kort kommer idag. känner sig helt ..... utan det ju. annars måste jag till banken innan jobbet och hämta pengar :( segt i så fall !

Haft en rolig helg åxå. Va på kalas hemma i lördags. Sen blev det Krogen men Malin, Pb, Jonas, Royan & coma.
Riktigt roligt va det :)

Jag tycker det är konstigt att glasen går sönder när du och jag skålar Pb. Undra varför???
Är det dålig kvatite på glasen.... Eller är vi för brutala tro???
Jag vet inte hahah



Memmiz & Jonas


Malin Jag & Royan


Coma, Pb & Malin


Pb & Malin


Nämen Jonas då:) E du törstig :) hihi


Ha de gött alla folk!


Idag är jag en .......

Idag e jag inte alls på humör. Vet inte riktgit varför, känner mig bara allmänt negativ !
Vill inte göra någonting, Inte jobba eller någonting !
Vill åka långt härifrån och vara borta jätte läääääääänge !

Längtar såå in i helvete till sommaren ! I år ska jag fan åka rung överallt i hela sverige å bara njuta av min underbara semester. Ska nog byta nr under sommaren så ingen kan få tag på mig, bara dom som har fått mitt nr :) hahah ne men de skulle man ju gjort hahah



Nu ska ja se på film.
ha de gött !




Tröttare än tröttast

Idag är jag sjukt trött ! Har haft journatt inatt. somnade inte för ens kl hlav 2 inatt och klockan ringde kl 05:00. Gick upp kl halv 6 i morse. Segt som fan när man inte har sovit nått.
Gick av mitt pass kl 10 & kl 11 började vårat p-möte på andra jobbet. så bara att gå dit.
kom hem vid halv 15.30. tog en goo duch sen åkte jag upp till pappa och lämna paket till min lillasyster som fyllde år i söndags. Kom hem vit 7 tiden. och sen dess har jag bara suttit framför tv:n å slappat :)
Om en stund blir det fråga olle :)



Nä nu ska jag slappa vidare :) ha de gött såå länge !


Sexparty & Kåken 21/3

I lördags va jag på sexparty på orust. Va inte alls roligt att gå upp men det blev lite bättre efter en stund. Tog med mig massa cider men fick bara i mig 2 st hehe.
När jag kom tillbaka till kungälv åkte ag upp till kåken :)
Lika segt att få i sig cider där. men efter ett tag hade jag fått i mig 3 och sen va jag på alla tiders party humör hehe :)
Måsta säga att jag hade grymmt roligt på kåken :) hehe


Massa att klämma på :) hehe



Tog inte så mycket bilder där. men nu kommer vi till bilderna från kåken :)


En Pb (Denna gången vann jag :) hihi)


En Robin


Jag, Sara & Sandra


Här va det dans :) hehe


Sara & Pb


Dans & dans :)


tack !


Tråkigt :( men vi fick roligt andå!

I Fredags va det ju meningen att jag & Malin skulle på Jerry Williams på Rondo.Så jag hade gått upp tidigt, fixat färdigt maten och gjort mig själv i ordning tills halv 4 när jag skulle hämta Malin på jobbet. så åkte vi hem till henne, jag värmde maten medans hon ducha. och kl 4 ringde dom från Rondo och sa att det va inställt pga sjukdom FAN!!!!!!!!!!!

Men men de va inget man kunde göra åt. så vi gick ut i kungälv istället. fick väldigt roligt andå. men segt att de skulle hända just nu!!!!
Här kommer bilderna :)


Vi innan utgång


Malin


hahaha


hehe






Christian & Jag


Christian & Malin


hehe vadå party :D

Tack frö en rolig kväll !




Förbredelse inför kvällen

Ja nu är kl halv 1 & jag ska börja göra maten, och göra mig själv i ordning inför kvällen. Sen ska jag åka och hämta Malin på jobbet kl halv 4. Så åker vi hem till henne & äter & hon ska göra sig i ordning :) Jag hoppas att mitt hjärta följer med och äter åxå :) När vi är klara åker vi in till satn och sätter oss någonstans å dricker lite öl & cider. Sen bär det av till Rondo ! Fan va skojj vi ska ha gumman :) Love you<3




Jag återkommer med massa bilder :)
Ha de gött alla folk

Underbar dag <3

Idag har jag & älsklingen varit och hälsat på hans mormor & morfar. När vi kom dit blev det middag- fisksoppa med lax, potatis & massa goa grönsaker å grejjer, jätte god va den. Efter det fick vi plättar med sylt & glass :) mumms hehe.
Sen satt vi och tittade på massa kort från när min älskling va liten :) hihi sötnos du e <3
och sen blev det ännu mera äta. kakor & kaffe. När man kommer dit får man alltid massa mat å grejjer, det e nästan så att man rullar där ifrån hahah.
Meningen va att vi skulle åka & säga hejj till Therese & claes, men dom va inte hemma när vi åkte så vi får ta de en annan dag. Saknar dom massor ju :)
Jag hoppas att vi ses på kåken på lördag :)

Nu ska jag lägga mig i sängen & ladda för en kanon dag / kväll imån.
Då river vi rondo gumman hahah :)

God natt på er alla folk

Ha de gött


Shopping begäret är stillat !

Ja nu får det vara slut Shoppat för ett litet tag :) Men äntligen fanns byxorna i min storlek :) Fan jag har letat efter ett par svarta stuprörs jeans  jätte länge & nu..... 3 dagar innan vi ska på Rondo jag & min Malin sååå hittar jag dom som jag velat haa såå länge. jag hade verkligen planerat mina kläder & för några veckor sen sprack det helt. Dom fanns inte i min storlek...... Men idag hittade jag dom :) Fan va happy jag e nu :)
Såå ska mina kära skor få komma ut på äventyr åxå :) Har bara trippat runt i dom hemma, men nu e det dax :) hihi



Soooo Happy :)


Pusss


Underbart väder <3

Både igår och idag har det varit underbart väder :) Älskar när solen skiner :) Nu hoppas jag bara att våren kommer & sen att det blir en riktigt fin & varm sommar :)
Igår fick jag mina kläder som jag hade beställt. Ja hade beställt en jätte fin röd topp, Ett rött skärp & ett rosa linne. Jag hade hoppats på att linner eller skärpet skulle passa ihop med mina röda porr pumps. Men icke ! :(
Så nu sprack min fredags outfit :( snyft. men men får väl hitta nått annat.
På fredag ska jag & Min Malin på Jerry Williams på Rondo. Det ska bli grymmt roligt gumman. Vi behöver nog det du & jag hihi :)



Syns inte jätte bra hur de ser ut men det får ni stå ut med !
Det kommer säkert bilder där jag har på mig dessa kläder senare hehe

Nu ska jag dricka kaffe me mitt hjärta sen blir det nog en promenad i skogen :)


Ha de gött såå länge
PUss


Var tog våren vägen ?

Fan det som va sååå fint väder igår. Och nu är det bara grått och tråkigt :(
Så känner jag mig inte helt bra heller :(
Idag skall jag iaf jobba på mitt älskade jobb ! weiiii va roligt.
Igår hade vi p-möte på jobbet. Fick nytt schema IGEN!
Men jag fick lite mera tider på mitt älskade jobb så det va ju en positiv sak iaf :) fast jag har ju hoppet kvar om att jag ska få komma tillbaka fullt så småning om. men det lär väl inte hända på ett tag :(
Men jag saknar det som bara den.

Om en stund ska jag träffa Linda, vi ska gå och äta lunch & dricka kaffe innan jobbet.

Jag längtar såå till nästa helg, då ska jag och Malin på Jerry Williams på Rondo. De kommer bli såå jävla roligt. Har hört massa positivt om den. :) hihi

Fick reda på igår att min semester blev beviljad vid midsommar :) weiii Hade jag inte fått den semestern hade jag blivit jätte ledsen :( men nu e jag glad :) hihi

nä nu ska jag grejja lite här hemma sen får jag åka !

Ha de underbart så länge !

Puss

Våran 5 års dag <3

I lördags firade jag och min älskling 5 år :) weiiii Du & jag för alltid<3
Hehe vi hade förfest hemma. sen åkte vi upp till kåken. Det va nog en av dom roligaste kvällarna på länge.
Inte det romantiska stället men vad gör de om man har roligt tillsammans :) hihi
Jag va såå himla glad:)
Här komemr lite bilder :)



Mitt <3


Malin


Peter & Morgan




Pb, hahaha du hade lite roligt med Malins öl :) hahaha



Jonas


Sandra, jag & Malin


Jonas & Pb


Morgan


Jag, sandra, Malin & nån mer :)


kristoffer & Rille


Robin & Johan


The band

Tack för en rolig kväll.


Bara för att jag älskar dig <3

Idag har jag & mitt hjärta 5 år tillsammans. Det är en hel evighet hihi:) Vi har det såå bra du & jag hjärtat !
Jag älskar dig äver allt annat på hela jorden <3




You & Me forever & ever <3



Fredag 6/3

Idag har jag varit såå sjukt trött, Vaknade i morse och hade såå ont i mangen att jag inte visste vad jag skulle ta vägen :(
Lyckades somna om efter ca 1 timma då tabletterna fortfarande inte hade börjat värka :( sov en stund & när jag vaknade va det onda borta för en liten stund. Hatar att ha såå ont :(
Ja känner verkligen för att göra nått idag men ändå inte. Vet inte om jag orkar heller. men får vila en stund nu så får vi se om det blir bättre.
  Hoppas det iaf.

Imån firar jag & hjärtat 5 år tillsammans :)
Tänk att vi har varit tillsammans såå länge.
Och jag älskar dig lika mycket än nu <3

nu ska jga vila en stund.


Ha de gött !


Shoppat idag :)

Idag innan jag började jobbet åkte jag in till Kungälv å kolla lite kläder. Älskar att handla :) hihi
Köpte två par jeans, inget speciellt men att ha på jobbet och till vardags :) Sen tog jag och Linda lunch &  kaffe på Nyfiken. Sen åkte vi och jobba :) Har haft en super mysig dag på jobbet idag, Varit och fikat på cafe & åkt bil hehe :)
 
Efter jobbet åkte jag till maxi & handla lite.








Imån blir det att åka upp till pappa för han ska svetsa mitt avgas system på bilen. Så jag får hjälpa till lite :) fixa & dona, fylla på olja osv. Sen blir det nog några cider & öl med min kära vän Malin :)

Nu ska jag dricka kaffe me hjärtat:)

ha de gött hejjj !


Solen skiner 4/3

Tänk vad gald och pigg man kan bli bara för att solen tittar fram en liten stund. Satt ute på balkongen i solen och hade det gött:) Gud vad jag längrar till sommaren. Jag ska verkligen bara njuta och ha det bra:)

Igår tog vi av pissen den jobbiga tratten som hon har haft på sig i 6 dagar. Jösses vad glad hon blev, det har varit full rulle konstant hehe. Nu känner man igen henne igen.

Idag hade korten från i fredags kommit som jag beställde. Så nu har jag suttit och gjort i ordning ett fint foto album:)
Nu kommer snart hjärtat hem, Då ska vi äta tacos, Srn får vi se vad vi hittar på.

Imån skall jag jobba på mitt kära jobb, vilket jag längtar efter varje dag :)

Nu blir det matlagning & sen kaffe :)

Ha de gött!


Hagabadet & Hard Rock med jobbet

Såå sant. I lördags va vi på hagabadet å götta oss. kan inte påstå att jag är jätte impad på det stället. visst va det fint...... Men inte värt såå mycket pengar. Visserligen hade vi vunnit detta, Vi fick vasritt pressent kort på 500 kr. Det vi fick för dom pengarna var att bada i två olika poler, Tillgång till gym..... om det fanns några pass. Vilket det inte fanns... Vi fick även en *** badrock, tofflor & ett litet spa kitt. och detta gick på 495 kr. Jag hade tröttnat på att bada efter ca en timma.  visst var det fint.....Men inte värt dom pengarna.
nog om det. Sen gick vi på after work på Hard rock cafe. Jag hade verkligen jätte roligt.... Ända tills jag fick massa dumma komentarer av en person i min närhet........
Här kommer lite bilder från den roliga delen av kvällen:)
Tack alla på MITT jobb :)



Marina & lena


Wibecke


Lena & Ulf


Lena, Inger, Linda, Marina & Madde. + någon som va tvungen att gå förbi


Linda, Jag & Inger


Madde, Jag, Marina & Linda


Madde & jag


Jag, Ulf, Linda & Madde


Lena & Linda


Tack alla (Ni vet vilka) för en underbart rolig kväll.





RSS 2.0