-Olearys 28/9-

Ja det va en rolig kväll till att börja med=) Sen va det inte lika kul men vi gjorde det så roligt det bara gick. Eller hur Malin=) hahaha


image219
Snyggingen min=)

image224
Du & Jag vi är oslagbara hehe

image220
Malin & Therese=)

image221
Sofia & Malin

image222
Malin Therese & Jag (Va fet ja ser ut hahah)

image223

haha porrigt kort
image225
Pälling boll=)

Sen fick jag & Malin åka blå vit bil till akuten. Inte kul å behöva åka dit men vi gjorde det roligast av situationen hahaha=)

 
Du e så vacker <3


-Hemma & grejar-

Jag & Malin åkte hem till mig i Stenungsund, kolla lite kläder, sen åkte vi hem till mig & greja i mitt rum. Slipa spackel, måla & packa upp alla lådor. Tycker att de va jätte mysigt de får vi göra om snart. Kanske kan göra de nu i veckan =)

image229
Mina nya skor. Älskar dom=)

image230
Malin har bara nya kläder på sig. söt e du=)

Nu har vi kommit hem & börjat greja=) såå roligt

image231
haha sexigt kort du har tagit då=)

image232
nu börjar det likna nått=)

 
Nu kommer den finaste bilden av dom alla.
MINA NYA TAPETER=)

image235
Jag längtar tills dom sitter på plats=)

Hejj va de går mellan pattar & lår

-Brudar asså!-

Fan vad jag e trött på brudar;) haha. Jag kan inte förstå hur man orkar vara sur dag ut & dag in! Kan man inte bara släppa loss och passa på att ha roligt medans man lever! Man kan omöjligt tycka att allt är tåkigt. Eller har jag fel???


Ska man till jobbet om ca 4 timmar. Börjar jobba kl 22.00 & slutar kl 07.30 imorgon.
Goa pengar blir det i alla fall;)

Ha de gött alla glada!

-Onsdag!-

Ja då har man kommit hem från jobbet. Har sovit natt så jag började jobba 14:45 igår och sluta kl 10:00 idag. Gott nu har jag hela dagen på mig att fixa massa saker=) Ska snart ner till kungälv & träffa malin. Ska väl gå och kika lite i affärer & kanske käka lunch någonstans. Sen får jag åka upp till Peter igen så att han kommer in, har ju hans nyckel. Och imån e det dags att gå till jobbet igen ska sova natten då med. Sen är jag faktiskt ledig hela helgen om det inte blir kris på jobbet då förstås. Men det mäsker vi, hoppas inte;) men men nu ska jag dra mejj!

Ha de gött hejj!

-Tips på Fredags nöje-

Hittade detta på internet. Rätt skojj faktiskt hahaha:)


I fredags åkte jag in till stan för att betala en massa skatt på
systembolaget. Jag var där inne i ca 10 minuter.

När jag kommer ut står en polis rätt utanför entrén och skriver en
parkeringsbot!

Jag går fram till honom och säger: "Kom igen nu, var lite schysst och riv
lappen . . ..!?

Snälla, har Du inget viktigare att göra en fredagseftermiddag...?"

Han ignorerade mig totalt och fortsatte skriva...

Jag kallade honom för paragrafryttare och sa att han säkert var bög också!

Han gav mig en blick och skrev oberört ut en ny bot för att bilen hade
slitna vinterdäck!?

Då kallade jag honom för din lilla djävla hästskit!

Han skrev klart den andra boten och satte den tillsammans med den första på

vindrutan och började på en tredje!!

Det här höll på i ungefär 10 minuter...ju mer jag skrek åt honom, desto
fler böter skrev han utan att säga ett enda ord.......

Därefter gick jag vidare till min bil, som stod i parkerings -huset 200
meter därifrån. Det är viktigt att ha lite kul varje dag !!..

-Dagens-

Dagens planer: Jobba
Dagens humör: Glad:
Dagens drog:  kaffe
Dagens utseende: Trött
Dagens låt: Har inte lyssnat på musik
Dagens saknad: Min älskling
Dagens vill ha: Massa pengar
Dagens köp: lunch på jobbet
Dagens måste: Jobba
Dagens tråkigaste: Gå upp ur sängen
Dagens roligaste: När jobbet e slut
Dagens kärlek: MIn älskling:)

-Tattoo sugen:)-

Nu har jag äntligen hittat två tattueringar som skall göras:)
Gäller bara att få en tid,  Vill ha dom nu;) fast den tattueringen som skall vara på ryggen skall målas om lite. jag skall inte ha blomman i mitten.  Sen skall jag göra tassarna. men jag har inte bestämt mig vad jag ska göra först. Men men de löser sig nog till slut:)



Skall göra en blandning av dessa två=)
Tjej hacken skall sitta mellan målflaggorna. blir nog snyggt=)

  

Jag längtar tills dom sitter på plats:)

Hejj så länge

-Kåken & Malins 20 års dag-

Ja du gummna nu är du äntligen 20 år! Hoppas verkligen att du hade roligt på kåken med oss. Jag tyckte att det va jätte roligt. Och hoppas att du blev nöjd med presenterna du fick hehe=)
Nu kommer lite bilder från helgen när vi firade dig=)


image197
hehe nu har du din tuggumi automat=)

image198
Jag hemma hos Pb

image199
Hela gänget sitter framför brasan=) mys

image200
Malin & Therese

image201
Malin & Jag=)

image202
Malin partar loss=)

image203
Mee

image204
Jonas Peter & Finn

image205
Jag & Malin Shotar=)

image206
Men det va inte så gott som vi trodde hahahah

image207
Malin Pb & Mathilda

image208
Älsklingen & Jonas

image209
 Jonas & Peter svänger dom lurviga hehe

image210
Malin Therese & Jag

image211
Malin & sångaren i Fireball-Steven fyller år idag. Malin fyller 20 & han fyller 40

image212
Du & jag älskling=)

image213
Jonas e full som en kastrull


-Kåken nästa!-

Ja då var det dags för kåken nu på lördag! Fan vad skojj de ska bli. Än så länge är det Jag, Peter, Jonas, Rille, Pb, (Matilda tror jag) Therese, Mattias som ska dit. Får väl se om det e någon mer som vill hänga på. Men sen e de ju folk som e där som man känner också.

Fireball Steven kommer vara på plats på den nya senen. ska bli spännande att se hur det har blivit. De har ju inte varit öppet på hela sommaren.

Det kommer bli grymmt kul!


-En kväll på Olearys-

Nu kommer lite bilder fårn olearys i Fredags. Liter förfest hos peter & sen krogen skojj som fan va det=)

image186
Jag i full gång med vinet igen=) haha

image187
Rille & Malin

image189
Carro & Fia

image190
Jag & Malin (haha vilken ful min jag gör då)

image191
Jonas på Olearys

image192
Jonas & Peter (Och massa bagg i luften hahah)

image193
Jag i full gång på dansgolvet

image194
Jonas & Therese

image195
Rille ser allt glad ut heheh

image196
Du & Jag älskling du e det bästa som finns=)
ÄLSKAR DIG;)


Ha det gött hejjj!


RSS 2.0