-Uddevalla Crusing-

Uddevalla Crusing igår efter jobbet :)

Lite bilder:)


Claes


Gravida Kvinna


Knodd


Memmiz


Knodden sover:)


Älsklingen <3


Röven

Ha de gött!



-Torsdag 21/8-

Kom hem från jobbet nyss och upptäckte att fallet när Peter blev GROVT MISSHANDLAD har lagts ner. Kan verkligen inte förstå detta!!! Enligt åklagaren finns inte tillräckligt med bevis. Hur sjukt samhälle är det vi lever i??? Hur långt ska det behöva gå igentligen!!!!! Jag kan inte förstå det. E så jävla arg, ledsen besviken!!! Hur jävla lätt får man komma undan. Ska det behöva bli ett mord innan det händer något??????

Detta är SKRÄMMANDE!!!!




Nu vill jag inte skriva mer om detta blir bara så jävla arg!

Satt och tittade igenom mina bilder. Som alla vet så har jag varit lite dålig på att blogga. Men nu upptäckte jag att jag har även varit DÅLIG som papparattzzi haha jag som alltid fyller kameran ;) (Nästan i alla fall)
SKÄRPNING MEMMIZ!!!!!


Ha de gött & nu ska jag skärpa mig med bilder haha!


-Snart Grannar-

Hihi tänk att min Lilla Malin ska flytta ihop med Nicklas & bli grannar med mig och Peter.
Såå roligt Grattis till er åxå

 



-Grattis-

Jag måste bara säga STORT GRATTIS till Therese & Claes som skall bli föräldrar :)
Tänk att min Therese har en liten ärta i magen hihi:) Grattis till er och lycka till mina vänner:)


-Grattis mittt <3-

Idag fyller mitt hjärta 24 år:) Grattis min älskling<3
Massa kyssar din Memmiz




Jag & Therese bakade 2 tårtor till Peter haha väldigt färg glada tårtot :)


-1/8 Utgång i stan-

Slutade jobbet kl 10, Åkte till Landvetter & hämta Linda, vi åkte till bolaget och handla lite för kvällen. Sen åkte vi hem till mig & drack kaffe. åkte ut till havet och bada fan va varmt & gött de va! Säkert 23 grader :) Efter det åkte vi hem till mig igen & gjorde oss i ordning och drack massa cider, mums :) Therese (Tessan som hon heter på jobbet) kom efter jobbet och sen va förfesten i full gång:) Älsklingen va så snäll och körde oss till stan. först satt vi på en uteservering & drack en del. sen gick vi vidare, men de va inte alls kul så vi va bara där en stund sen drog vi oss hemmåt. Så jag kom inte hem så sent. Tror jag va hemma vid 2 eller nått. men men nu kommer de lite bilder som vanligt :)



Therese (Tessan)


Linda (Eda)


Tessan, Eman & Eda :)

     

Tack för en rolig kväll :)

Ha de gött!!!


RSS 2.0