-Julafton imån-

Ja de var det julafton imån. kommer att ha fullt upp hela dagen. men de e kul. först ska ja fira jul hemma hos mamma i nya huset. Sen kommer Peter och hämtar mig eller så åker jag med mormor & morfar till kungälv för att fira lite hemma hos peter.

Och på juldagen får vi se till att gå upp tidigt. Då ska jag & Peter åka till min pappa & till hans pappa för att fira lite där med. Och sen efter det är det bara till att korka upp den goooa alkoholen hahah för då bär det av till kåken! ÄNTLIGEN. Men först ska fi förfesta hemma hos Linda grymmt skojj blir de nog!

Nu ska ja sova snart men ha de gött så länge :)

GOD JUL !



-Drängarna på Spekeröds parken-


Fy fan säger jag bara. vilken jävla bra kväll! Måste ju bara säga att Drängarna är så jävla bra live så de finns fan inte! grymmt roligt.
Haha fick höra att dom måste laga golvet på Spekeröd nu efter Drängarna igår haha vadå att de va röj då eller :)
Trodde fan att golvet skulle braka igenom asså. Dom som jobba där va tvugna att stå på varsinn sida & hålla fast högtalarna så dom inte skulle ramla i golvet.
Grymmt skojj va det! kommer lite bilder. Lägger nog upp lite filmer som ja filma också :)


image293

image290

image291

image292

image294


En Dräng från Drängarna & jag haha
image295

image296


image297

Blev inte så mycket mer kort än på Drängarna hehe :)




-Kåken 1 December-

Fan va skojj de va !


image275
Malin & Cleas (lite skillnad va hahaha)

image274
Du & Jag älskling

image272
Jonas bakom bardisken hehe


image271
Jag & Malin

image276
Therese & Claes

image284
Me på party humör hehe

image285
Malin & Therese skakar loss lite hehe

image286
Malin & Jag

image287
Evelina & Malin



Nämen dick då va full du blev haha :)

  



Billy & The Kids
image278

image279

image280





RSS 2.0