Kom igång nu :)

Sitter här å tänker på min älskade Malin hela tiden :) Nu har det gått över två dagar... Kan inte bara den lille komma nu <3 E så jäkla nyfiken :)

Å malin jag önskar dig all lycka till i hela världen <3
Längtar tills ja får hålla den lille ;)


Du & jag min Malin <3


Klart....

God morgon :) ville bara säga att det är väl klart att jag fick jobbet :) hihi så igår sa jag upp mig från mitt andra jobb! Börjar det nya 1 oktober :) Kommer nog bli jätte bra dehär ;)


Nu ska ja försöka väcka min sambo,
men vi hörs senare :)


Pöss på er <3


Hur tror ni det gick ?

Hej kära läsare :) Hur tror ni att det gick för mig idag???

Fick jag jobbet eller inte....


Nu säger jag god natt för idag!


Hörs imån :)


Pöss på er ;)


Håll tummarna för mig !

För några veckor sedan va jag på en arbets intervju, skulle få svar efter ca 3 veckor. Dom ringde idag och ville att jag skulle komma en gång till för att prata lite. Det står nämligen mellan mig & en annan tjej. Hppas det blir jag ;) Så ni får hålla tummarna för mig

Det som är bra med detta jobbet är
*dagtid
*Inga helger & kvällar
*Inga storhelger som jul, nyår mm, mm
*100 % (nu har jag 60 %)

Ja ni förstår ju, så håll tummarne för mig nu :) Får svar imorgon :D


Hörs senare :)

Pöss på er :)


Nu e det dax att sova för min del. Sover p...

foto0431 (MMS)

Nu e det dax att sova för min del. Sover på jobbet i natt. Men det e ganska Gött. Slutar ju kl 12 Imån. Då ska jag nog hälsa på svärmor :) hörs Imån ;) puss på er


SMS-inlägg

foto0402 (MMS)


Nu ska jag försöka igen...

Hej mina läsare, nu tänkte jag att jag ska göra ett försök me bloggandet igen, det har hänt en hel del denna sommaren, både bra & väldigt dåliga / jobbiga saker :( men det kan jag ta en annan dag när jag känner att jag har lust...

Hoppas ni mår bra :) jag försöker ta mig framåt sakta men säkert igen...

Tänkte att jag kunde bjuda på en liten bild från våran fina semester som vi hade i sommras. Vi bilade ju till Italien, men här kommer en bild som jag verkligen gillar, det är utsikten från vårat hotell i Österike :) Sjukt fint <3 Har ni varit där? Om inte... Åk dit!


Okej de gick inte att ladda upp nu men ja slänger in ett mms inlägg snart så får ni se den :)


Puss & kram på er


RSS 2.0