-Längtar!-

Nu är det äntligen torsdag. Har planer på att gå på krogen imån. Ska bli riktigt skojj faktiskt=) Hehe Kul att så många går med ut. Vad jag vet än så länge så är det jag Peter Malin Jonas & Alex. Får väl fråga Rille om han vill med ut också. Jag och Malin hade tänkte å pimpla vin innan. Båda blir så jävla roliga av det heheh du vet ju hur de va förra helgen Malin;)  Fan va mysigt de va på balkongen hemma hos Peter så det tycker jag att vi ska göra=)

Och nästa helg är det ju kåken så då hade vi tänkta å ha förfest hemma hos Malin äta lite gott å sjunga "Ja må hon leva" för min lilla tös fyller ju 20 på söndag. Tänk att du ska gå på systemet=) hehe. Tror att de kommer bli riktigt mysigt hemma hos dejj=)


Men nu ska jag dra mej men ha de gött så länge!
Hejj Hejj

-väldigt bra hemsidor-

Jätte bra sida för fina Bakgrundbilder  
http://home.swipnet.se/teslacoil/
http://www.bigoo.ws


Fick denna sidan av en kompis. jätte bra förklaring hur man designar sin blogg
http://www.stylesearch.se/redirect.aspx?type=f_url&url=http%3a%2f%2fhoneydews.blogg.se%2f190107125409_designhjlp.html

Hoppas att det går bra=)

-Vallåkra 2007-

Det var en rolig helg åkte ner på torsdagen. nästan konstant fylla tills på söndag. Jag har tagit massa bilder men det har varit lite krångel med kameran så ja har inte kunnat lägga in bilderna men det kommer så fort jag har tid.
Det har varit en jätte rolig helg haha hoppas att din fot läker snart Tilda=) typiskt att det hände just där. Men det blir nog bra snart. Och tack älskling för att du har varit så förstående;) du e bäst!
Bilderna kommer så snart som möjligt
Ha det bra så länge

Och älskling grattis till jobbet på Volvo hoppas att du kommer trivas! det kommer du nog göra när första lönen kommer i alla fall=)


Nu äntligen är bilderna inna på datorn=) tack älskling!

image167
Pb & Sticksen dricker öl=)

image168
Nämen du e allt på gasen där=)

image174
Pb Jonas & Jag

image173
haha vad söt du e=)

image171
Matilda Jag & Peter

image170
Finn Jonas & Peter kissar i edt fria=) haha

image169
Älsklingen & Jonas

image175
Pb du ser ut som en riktig cowboy haha

image176
Älsklingen min va du e söt=) hehe

image177
va fin i håter du e jonas hahah

image178
Självaste jag haha snygg jag e (inte)

image179
Finn jag vet inte riktigt vad han har fått för sig men men =)

image180
haha vad full du blev tias=)

image181
Min snygga vän Robin=) hahah

image182
Me in action=)

image183
Robin & hennes vän har slått vad om något haha

image184
Rille tog sig en liten tupplur stående in genom fönstret på husbilen men kontrollen till sterion i handen hahah

image185
ÅÅÅ vad fin den va=)

nu är det slut för denna gången men jag kommer tillbaka med mer bilder om ett tag.
Och glöm inte den 8 sep är det ju kåken fan va skojj de ska bli=)
ha de gött så länge hejj hejj

-Älsklingen 23 år-

Nu är vi ute dan innan din födelsedag hoppas att du hade roligt älskling=)

image157
Pb & Matilda 

image158
Kenny & finn & lite andra folk

image159
Jonas & peter (Bästa vänner)

image160
Du & jag men jag ser lite mongo ut men skit samma

image161
Peter & Alex det va kul att du va med ute just när peter fyller år=)

image162
Mee

image163
Älsklingen skakar loss på dansgolvet på olearys

image164
haha peter orkar inte gå=) haha skojja bara

image165
ni ser ut att ha väldigt skojj i alla fall=)

image166
helt överlycklig för att ha hittat en gp. haha

-En helg på jonas land-

Vi åkte upp till jonas land för att röja bort massa buskar som skymmde havet. så det satte vi igång med. men det blev änna ganska mycket annat åxå hahah=)


Då & Nu

image143
Finn & Mattias

image145
nu är kl 6 på morgonen & första ölen är öppnad=)

image146
här är några av våra makrillar

image147
Jonas Pb & MIn älskling

image148
haha kolla matildas makrill vadå bra tajming hahah

image149
älslingen & pb i bakgrunden

image150
hela gänget (peter tar bilden)

image151
Mattias & finn

image152
hela gänge=)

image153
Fan vad fint vi hade det kan lova att man blev solbränd=) hihi

image154
Här har vi nästan alla firrar men det ligger 6 st i kylen

image155
Bröderna=)

image156
Du & Jag älskling=)


Det kommer mer bilder men dom lägger jag ut liter senare=) haha ni som var med fattar varför



-Weels & Wings Varberg 2007-

Här kommer lite bilder från den efterlängtade dagen=)
vi hade tur med vädret=)

image126
Jag=)

image127
Malin=)

image128
Jennica & Koffe det var kul att ni åkte med=)

image129
Weee=)

image130
haha malin "on the charger"

image131
jag & Jonas

NU är vi inne i någon affär å dampar loss=) skojj som fan hade vi!
image132
Malin i ett par gummistövlar som va typ 50 stl för stora hahah

image133
Älsklingen i en väldigt liten tröja hehe älskar denna bilden=)


Malin Peter & Emma=)

image138
HAHAHAH=)

Det va denna helgen det. men det kommer en ny nästa år igen det är den vi längtar efter nu!

RSS 2.0