-Saknar dejj=)-

Hehe tittade på massa bilder, Så hittade jag kort från när vi va på jonas sommar ställe och skulle röjja massa träd å buskar. Men vi va ju ute å fiska också. så när vi skulle ta upp näten så hade du fasnat där;)

Våran Lobster Johan=)
image259

Du fick va med om mycket du din lille Lobster hahaha

image260

image261
hoppas att ciggen va go=)

hejj hejj

-Disco Bowling-

Disco Bowling på Stig Center. Skall fira Mattias som fyllde 18 år den 25/10 Grattis Grattis!


image249
Här har vi födelsedags barnet hehe

image250
Peter & Mattias

image251
Rille Jonas Peter & Mattias

image252
Haha malin bowlar för fulla muggar=)

image253
Rille

image254
Pb

image255
hela gänget ute & röker (jag tar kort)

image256
Malin & Jonas

image257
Jag & Malin pimplar vin ;)

image258
(Från vänster) Jonas, Jhonny, Rille, Pb, Mattias, Peter
Jag & Malin!
Fint kort=)


-Grymmt snygga maskerad kläder-

www.stylesearch.se/redirect.aspx?type=f_url&url=http%3a%2f%2fwww.3wishes.com%2f

www.eliteladies.se


har hittat kläder till både hallowen & jul hehe=)


-Tack pälling-

Se här vilken pojkvän man har=) Han va lite sen från jobbet men ja tänkte att han låg och sov i bilen. men inte de inte. Då hade han varit & köpt jätte fina blommor. Helt utan anledning söt du e älsklingen min=)

Tack tack;)

image248

-V8 bord vill ha!!!!-

Vill ha!!!!


image246

image247
Fan va najjs=) vill ha!!!!!!!!

-Underbart!-

Sitter och tittar på bilderna från studenten. Fan det är så man får rysningar i hela kroppen, nästan så de kommer en skvätt tårat med;) Fan vilken underbar dag! Dom 3 åren gick fort och jag kan ju säga att de var värt var enda minut.
Hade nästan gjort vad som helst för att få uppleva den dagen en gång till


Fan Malin ser du. Jag tror inte att jag har ett kort på dig & mig där vi ser mer lyckliga ut än här!
Fan vilken underbar dag det va!!!


image245


Tack alla som ställde upp så mycket!!!!!!!!!!!

-Mitt rum e snart klart-

Fan va gött de känns snart klart bara tv, byrå & soffa som skall ner också=) hihih mysigt blir de:)


image240

image241

image242

image243

image244
hihi mysig säng=)

-Frisören-

Ja då har man nyss kommit hem från frisören. gott att bli av med lite hår=) hehe blev faktsikt väldigt nöjd;)






Hejj va de går mellan pattar & lår

RSS 2.0