-Crusing Trollhättan 2007-

Då var det dags igen, bär av till Trollhättan om en stund. skojj som fan ska det bli;) Lägger upp bilder så fort jag kan vill orkar har lust och tid!!!!

Hejj så länge=)

-Kungälvs Crusing 2007-

Det va verkilgen en jävligt rolig kväll. Men har man längtat så har man. Nu vet man verkligen att sommaren e på G. fan vad gött. har massa bilder från crusinegn men ja har inte fått tummer ur och lagt in dom på datorn än.
men det kommer snart. hade så jävla roligt.


Malin du skall alltid vara med. tycker att det e såå jävla roligt!!!

Här kommer alla bilder=)




image32
Jag på Eriksdal haha fylle tratt;) haha!




image31
Min lille Trollunge =) me like you ;)




image30
Lite av alla bilar som va på plats




image29
Carro & Jag



image28
Systrarna Karlsson=)




image27
Jag Malin & calliiin=) hahah





image26
Malin Matilda & pb i full karriär=)



image36
Pb & Matilda hänger lite utanför;)



image37
En bit av karavanen genom Kungälv





image41
Jag hänger & slänger ut genom rutan;)




image42
Alex & Peter lyssnar på bil ljudet=) hihi typiskt er;)



image43
Matias full som en kastrull -hahah god natt en stund-



image44
Haha skojj ser jag ut att ha!



image50
Fick allt med Fia & carro hoppas ni hade skojj;)



image46
Pälling boll ;)



image47
Du & jag föralltid ;)




image48
Jag, Peter & Mikel (Peters far)



image49
Alex & Angelikas lilla Alva var allt med en liten sväng på dan
Hon e sååå SÖT!



Nu på lördag bär det av till trollhättan. det blir skoj. synd bara att min lille malin kunde följa med=(

Bal 4 Juni
Student 8 Juni


-Bara massa party-


image23
älsklingen i Royans Cadillac


image24
Jag, Peter Jonas & Therese


image25
Mee

-Elmia 2007-

                                                                   
image14
Jag & Älsklingen min;)

 
image15
Peter & Jonas


image16
Hela gänget e' samlat


image17
Jag & Jonas


image18
Pb, Matilda & Malin


image20
Jonas & Peter -Bästa vänner-


Ja det va den dagen det. haha skojj va det. har massa bilder på bilar å grejer men ja orkar inte lägga upp alla dom.
ville bara säga att nu börjar sommaren komma igång igen fan vad jag har längtat!

RSS 2.0