-Julafton-

Ja då var det julafton idag. ska hjälpa till med allt som ska fixas innan folket kommer =) Det är jätte mysigt hemma nu.


GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA :)

ÖNSKAR MEMMIZ


image300
Våran fina julgram me massa jul klappar=) spännande

image301
Här har vi våran tomte som kom på besök

image302
Fin vi har gjort hehe


Sen på kvällen kom Peter, Mattias & Rille och hämtade mig. Åkte till kungälv & dela ut jul klappar till Peter & Nina.  Fick en jätte rin väska till min bärbara dator =) & en jätte bra lock tång av peter. Av nina fick jag lite smink och jätte bra ansikts krämer mm. Tack så jätte mycket

 

Efter alla jul klappar gjorde jag och peter oss iordning för att aka upp till kåken & festa lite =)

image305
Therese i sin söta jul dräkt hehe

image306
haha både Cleas & Robin ser väldigt trötta ut haha

image307
Jonas & Pb

image308
Malin tittade in lite senare på kvällen. De va roligt

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman då ,du är inte snabb med kort asså :D massa kort som jag vill ha ju :(

2008-01-09 @ 12:55:35
URL: http://h0ney.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0