-Karatefylla på Kåken 1/11-

Ja då hade man en lyckan fylla på kåken i lördags :) Firade Halloween där åxå. En dag försent men skit samma. Måste ju säga att halare altan & golv finns nog inte. lyckades dock att hålla mig på bena på altanen. Men icke på golvet inne. Där gjorde jag allt två riktiga vurpor, att jag inte slog ihjäl mig :) hahah
Här kommer bilderna:)

Förfest henna hos oss!

jenny & Frida


En st nykter Claes


Folk


Verkar vara en intressant berättelse haha


Snut-Jenny, Frida & Snut-Memmiz på G till Kåken


Memmiz


Jag & Elin


Malin & Nicklas


Jenny & Malin


Min gravida vän & Elin


Porr i stugan hahahah


Jag & mitt Hjärta<3


Claes, Therese & Uffe


jag & Min gravida Therese:)


ÅÅÅ vilken röra man kom hem till då. hahah

Ha de gött !


Kommentarer
Postat av: din gravida kvinna.. :P

DU är värkligen inget bra på att stava Claes.. KOlla din stavning.. "Cleas" hehe.. Stavas ju Claes puss på dig

2008-11-05 @ 07:56:01
URL: http://tezzan.webblogg.se/
Postat av: Maria

Lite blå rumpa då?

2008-11-06 @ 12:14:56
URL: http://rockabillymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0