Söndag!

Hej kära läsare ;) Hur har eran söndag varit? Min har varit väldigt lugn, Känner mig helt slut i kroppen efter allt jobb som har varit, och än e det inte slut, nu i veckan jobbar jag tisdag-söndag.... Känns sådär, men det får de vara värt, snart e det ju semester :) hehe de kommer nog gå ganska fort tills det är dags att ta en paus från jobbet! Och jag ska erkänna att det ska bli skönt att vara borta ett tag...

Idag har jag haft en mysig dag hemma me älsklingen :) Kristofer kom även förbi en sväng å kollade hockey & käkade pizza :) mumms, hehe har precis duchat så jag får väl se om de finns någon film vi kan se, annars gå jag och lägger mig...

Förslag på film???

Hörs imån mina kära läsare :)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0