Shit va jag e dålig.....

Hej bloggen :) hoppas allt e bra med mina kära läsare :) Här e det bra, fast jag har jobbat som en tog ett tag nu :) klirr i kassan :D hahah kan ja behöva inför alla mina äventyr i sommar :) hehe
Har en jobbig vecka kvar, sen ska de nog lugna ner sig lite hoppas jag :)

Nu har jag bara denna helgen & nästa helg kvar att jobba, sen är det Kungälvs crusing :) me like ;) De ska bli sjukt roligt :)

Nu ska ja snart lägga mig & kolla på yrrol :) va verkligen jätte längesen jag såg den filmen hahah den e ju bara såå rolig :)

Men nu SKA jag skärpa mig och försöka blogga mer;) Hoppas mina läsare hänger kvar ändå ;)

Pöss på er hörs imån!


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

vad är det för äventyr som väntar i sommar då?^^//Emma

2010-05-09 @ 08:22:16
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0