Aj som sa**n

Sitter här och tycker synd om mig själv :( Nu har jag sjukt ont i munnen! Fan orka ha så här ont hur länge som helst! Hoppas de försvinner snart... Kan ju inte gå runt å knapra tabletter hur länge som helst :(
Förvånar mig fan inte om jag skulle behöva dra ut den jävla visdoms tanden!!!
Då kommer jag nog se ut såhär hahah



Imån när jag slutar jobbet ska ja åka upp till Therese, sen ska vi åka upp och städa kåken så de blir rent & fint tills nästa gång det är dags att svina ner igen ;) haha å då får jag hjälpa till hahah:) Ja jobbade ju i lördags så det va lugnt för min del...


Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Usch vad jobbigt att ha ont sådär:S'



SV: låter ju urhärligt! pappa pratade faktiskt på att han ville till rättvik och veckan där. Åker ni varje år?

Blir förhoppningsvis italien i år igen! Vill verkligen åka!!!//Emma.

2010-05-09 @ 20:34:19
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: memmiz

gött, ja va där första gången förra året :) men nu blir det tradition :D hehe sjukt gött de:) vart i italien ska ni?

2010-05-09 @ 21:04:07
URL: http://memmiz
Postat av: Annica

Tandvärk känner man ju igen...den har jag som "kompis" för tillfället. Inte sååå kul... Det bästa är att dra ut visdomständerna, har dom börjat krångla, så brukar det i regel fortsätta... Ha´de gott!

2010-05-14 @ 14:36:15
URL: http://www.pillabrita.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0