Va e det för fel?

Sitter här å funderar på varför jag mår så jävla konstigt? Har haft ont i huvet i 3 dagar nu, blir yr i huvet så fort jag reser mig upp (även om jag reser mig långsamt)
Jag har sjukt många måsten, MEN jag orkar ingenting!Det ser ut som kriget hemma men jag orkar verkligen inte!

Sen sover jag sjukt dåligt, men ändå försöker jag komma upp i hyfsat tid, för att man ska hinna med och göra saker på dagarna.... men som sagt!

Om ca två veckor ska jag på begravning också, vilket känns väldigt ledsamt :( Har aldrig varit på begravning innan så jag vet inte riktigt hur jag kommer reagera..


Nu ska ja försöka sova lite å hoppas på att jag mår bättre imån!


Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0