Sommnade på soffan!

God morgon kära vänner :) Nu sitter ja här i soffan men en kopp kaffe & datorn i knät :) hehe ska göra mig iordning snart! Ikväll blir det jobb, så jag funderar på att ta en lång prommenad i eftermiddag :)

Igår kväll kollade jag och älsklingen på film :) Eller iaf älsklingen jag tror att ja hann se kanske 30 min sen sommnade jag :D (om vanligt) Men när jag väl vaknade av nått ljud på tv:n, kollade på klockan och upptäckte att den va 04:30..... Suck bara till att gå och lägga sig i sängen en stund till innan man skulle gå upp!
Fast ja tog lite sovmorgon idag hihi gick la upp tup 11 :D hehe

Nu ska jag snart åka ner å handla lite, sen blir det jobba till kl 21 ikväll......


Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig dag! Kram!

2010-03-18 @ 10:28:49
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0