Lördag fm :)

Hej kära läsare:) förlåt mig för att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har verkligen inte haft lust för 5 öre, har varit såå himla mycket tankar som snurrat runt i mitt huvud :(

Men nu känns det lite bättre... Nog om det!

I lördags ringde klockan vid 7.... Suck jag vill sova vidare, vilket jag gjorde ända tills älsklingen väckte mig och sa att vi skulle bli hämtade om ca 1 tim! VAAAA e klockan såå mycket???? Flög upp ur sängen gjorde mig i ordning snabbt som f** Sen kom Martin och hämtade oss i sin nya Impala :D verry najs :D

Så bar det av till Lidköping :)

 







Så här kan det gå om man inte ser upp för tinade snövallar :D hahaha




På hemvägen som jag en stund eftersom de va födelsedags fest på g :)


Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0