Filmtajm :)

Nu har älsklingen kommit hem från sin innebandy :) så nu blir det film :D
Får bli Luftslottet som sprängdes :) Vi skulle sett den igår igentligen men jag va tvungen till att lägga mig ganska tidigt för att jag skulle upp och jobba tidigt idag..




Imån börjar jag inte förens kl 22 :) så ja måste vara vaken jätte länge idag, så jag kan sova länge imån eftersom jag sa vara vaken hela natten! Ska bli trevligt att jobba natt imån, för då sover Linda natten :) kan lova att de kommer bli massa tjöt, skratt, godis & te hahah

Nu sa ja göra de lite mysigt me tända ljus :D

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej, fin blogg

Allt bra ?

2010-03-03 @ 09:17:33
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: hanna

va tyckte du om filmen?? jag somna när vi skulle se den igår! =P

2010-03-04 @ 06:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0