Där rök massa dollar :(

Hejj hopp :) hoppas det är bra med er :) Här e det okej, förutom att jag fick mitt nya schema igår, så nu har jag gått igenom det... Inte jätte roligt kan jag väl inte påstå, går ner från 82% till 61%, så det gör ju ganska mycket på lönen, får hoppas att jag får hoppa in extra så ja tjänar lite mer pengar :) hehe

Men förutom det är det kanon bra :) Känns helt underbart att det är sol ute, fast det är ganska kallt ändå! Jag vill ha vår och sommar nu :)

Bjuder på en goo sommarbild från 2009 när vi va ute me jonas båt en
hel dag och bara götta oss :)
Sandra, Therese, Pb & jag :)




Är så glad för älsklingens skull, han har fått ett jobb nu, doc bara i 10 veckor, men det kommer säkert bli mer sen ändå :) hihih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0