Blått bevis på....

Hej hopp, söndag idag och jag e rätt seg idag måste jag säga, kom hem kl 05 imorse :) hahah och hungrig som jag va ställde jag mig och lagade mat hahah :)
Jag är ett blått bevis på att man inte ska gå med klackskor när det är massa snö ute.... inte jag iaf :D hahah har två stora blåmärken på knäna....Suck suck det gör ont :) hahah

Sitter här å kikar runt lite på internet om resan till Italien till sommaren :) Hittade en bild på hur det ser ut där vi ska bo :)


Här ska jag ligga och götta mig me massa goa paraply driknar :) hihi


Nu blir det sängen !

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ohh fy fan vilken LYX! :P ge mig!!! ^^.

2010-02-14 @ 03:53:18
URL: http://sevenofheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0