Ursäkta mig..

Hej mina kära läsare, sorry om jag har varit dålig på att uppdatera nu på sista tiden, men det har varit en jobbig tid nu :( har varit sjuk, och så va det ju begravning i fredags åxå :(

Men nu börjar jag bli frisk igen :) Synd bara att jag inte jobbar förens på torsdag, sen e jag ledig fre, lör, sönd igen, så denna veckan jobbar jag bara 1 dag, vilket känns helt sinnessjukt! Förstår inte hur man kan lägga ett schema så gör ni???
men men skit samma!

Nu har jag vårkänslor så de skriker om det, jag & älsklingen har ju pratat om att hyra ett hus :) Vilket båda är riktigt sugna på :) så de kommer säkert bli så :D
Mamma ringde frut och berättade att vi kunde ta deras utemöbler, 1 stort bord, 6 stolar & 2 solstolar :) kan det bli bättre??? NEJ :D

NU ska jag grejja lite här hemma :) måste nog åka iväg å köpa lite ute blommer & balkonglådor, för de äger vi inga hahah å vi har bott här i 2 år hihi.

nu ska jag dra mig, men ja ska försöka slänga in ett inlägg sen ikväll

Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0