Strålande humör :)

God morgon kära bloggen :) Hur har ni det idag? Själv har jag vaknat med ett leende på läpparna, känner mig faktiskiskt väldigt glad idag :) Jag har funderat på smycket på huset som vi kan få hyra, det hade varit helt underbart, och det kommer kosta oss ca 500 kr mer imånaden än vad det gör nu.. Och då kommer vi ha ett hus på nästan 100 kvm, stor trädgård :) men om vi tar de så ska vi nog bygga en altan, för som det ser ut nu, så kommer man trilla ut om man öppnar balkong dörren hahah :)

 

Ska se om vi kan hinna åka ut och kolla på det idag :) Peter har ju sett det men inte jag..

 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vänta på att <3 ska vakna :)

 

Btw han e såå himlans snäll mot mig :) han lagade min bärbara dator igår som vipps bara inte vile starta :( men nu fungerar det igen :) hihi Tack min älskling <3


pöss på er!


Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(TÄVLING I BLOGGEN- vinn en trendig klocka)

2010-04-20 @ 14:10:04
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej, va jobbigt! :( Alltid så hemskt när nån som står en nära går bort... :/



Va kul med ett hus! :)

2010-04-20 @ 15:04:08
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0