Jobb idag...

Hej kära blogg läsare :) Idag blir det jobb för min del, vilket känns ganska onördigt med tankte på att jag har varit hemma sen i torsdags, skulle ju jobbat förra helgen, men jag tog ju semester för att gå på begravningen, och sen har jag ju barit sjuk, så jag har ju inte jobbat på en hel vecka :( känns så jävla tråkigt att ha ett sånt schema, enligt mitt schema denna vekan skulle jag jobba till 10 i måndags & idag 16-20. Det är det enda jag har denna veckan, så jag jobbar idag 16-20, sen e jag ledig igen hela helgen....
Men men det får väl gå, får ju bara hoppas på att man får hoppa in extra en massa...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vakna till liv.

Hörs säkert senare!

Pöss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0