Första gången för i år :)

Hej kära läsare :) Ursäkta mig för att jag inte har bloggat på ett par dagar :( men jag har typ inte varit hemma någonting känns de som... Idag slutade jag jobba kl 12, efter jobbet åkte jag ner till Kungälv & mötte upp en kompis som jag inte har träffat på länge :( Jag förstår mig inte på oss... vi bor jätte nära varandra, kanske tar 5-10 min att gå :) och ändå tar det alltid jätte lång tid innan vi ses igen:/ haha nu får vi få tummen ur röven å träffas lite oftare :)

Men idag har vi tjötat massa skit, gamla minnen (som vi alltid kommer in på)
men det är så jäkla roligt att prata om sånt :D Vi satt på uteserveringen på nyfiken och götta oss i solen:) helt underbart!

Har även hälsat på svärmor idag åxå :D satt på hennes balkong och drack kaffe och götta oss heheh :)

Nu blir det till att lägga sig! Imån blir de storhandling, köpa pressent till lilla Leo som fyller 1 år <3
Och sen blir det party :)


Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0