En effektiv sjukling

Hej kära läsare :) Idah har jag varit väldigt effektiv :) Jobbade fram till 10 imorse, åkte hem till malin och tog en fika :) Jätte mysigt:) Och jag kunde verkligen inte slita mina blickar från hennes otroligt söta bebis mage :) hihi
Tog sedan en prommenad till hennes jobb, där jag tog bussen hem!

En dag jag aldrig kommer glömma<3


Väl hemma började jag städa lite granna... Men det fick jag pausa med för Sandra & hennes lilla Emilia kom upp på en kopp kaffe och lite saft :) satt och pratade en stund, när dom hade gått fortastte jag städa .... Tråkigt tråkigt men behövligt!

Jag & sandra på weels & wings 09


Efter det lagade jag middag till mig och älsklingen, så kom Therese hit och tjötade om allt mellan himmel & jord, å käkade middag innan hon skulle åka vidare till jobbet

Therese & jag på kåken för ett tag sen :)



Nu e jag trött & känner mig lite småsjuk,har fått jätte ont i halsen & massa snor i hjärnan!
ICKE OK!


Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0