Underbart väder <3

Fan vad härligt det känns att det äntligen är fint väder, är så sjukt trött på regn!
Så härligt att jag slutade kl 10 idag, man har verkligen hela dagen till att göra annat :) Idag ska jag och älsklingen åka upp till min pappa och grejja med bilen :) Hade tänkt att jag skulle försöka hjälpa till lite granna :)
Sen ikväll får det bli film & mys<3

Jag har för mig att jag skrev för att tag sedan att jag har blivit varslad från jobbet! Känns inte alls roligt, men mamma ringde mig härom dagen och berättade att min gamla chef från Stenungsbaden skulle ringa mig någon dag i veckan och försöka övertala mig att komma tillbaka till Stenungsbaden och servera igen :) Och jag måste ju bara säga..... Shit vad glad jag blev :) Känndes verkligen som en sten föll av mina axlar! Då kanse jag inte behöver oroa mig över jobb ändå, jag kommer ändå vara kvar och jobba timmar där jag är ni men om jag kan vara där åxå så hade det varit jätte bra!


Ja nu kanske jag är tillbaka om ett litet tag :)


Nu får jag umgås med älsklingen en stund <3

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0