Måndag 19/10

Idag har jag och älsklingen hjälpt Therese & Claes och flyttat, äntligen har dom flyttat till Kungälv igen :D Känns såå roligt :) hihi Kom nyss hem, så nu ser det riktigt bra ut i deras nya lägenhet :) Jätte mysigt med en liten ute plats :)

Imån åker jag nog och fortsätter att hjälpa Therese och grejja lite :)

Nu får det nog bli en film och sen sova !


Just de, jag har ju glömt att skriva att jag äntligen fått den nya bilen :) är sååå himla nöjd :) Älskar den verkligen !
Min älskling är världens bästa älskling!!! Och hans bror är åxå världens bästa!!! För såå mycket som dom har gjort för min skull går inte ens att beskriva! Såå mycket tid & pengar dom har lagt för att jag ska få en bra bil, är helt ofattbart!!!

ÄLSKAR DEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0