PMS???

Idag har jag älsklingen och Kristofer varit och fixat bromsarna på min bil som la av igår IGEN! Men nu fungerar dom kanon bra :) Hoppas bara att det håller sig så nu, för om dom inte gör det så vet jag inte riktigt vad jag tar mig till....

Mår piss för övrigt ont i halsen, näsan rinner och jag tror närmare bestämt att febern e på gång åxå :( SUCK!

Just för tillfället känner jag mig bara jävligt aggressiv på allt! Känns som att jag gör allt här hemma, och jag orkar inte med det, fast igentligen e det nog inte så farligt! Men jag vill att älsklingen ska få ett jobb nu!

Ska nog ta en dusch & sen gosa ner mig i sängen och bara tycka synd om mig själv :(



Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej tjejen

Jag har en tävling i min blogg där du kan vinna en jätte bra hårprodukt. Kika gärna in i min blogg :) Du hittar tävlingen under mina kategorier och klickar sedan på Mina tävlingar

2009-11-13 @ 00:03:24
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0