Shopping begäret är stillat !

Ja nu får det vara slut Shoppat för ett litet tag :) Men äntligen fanns byxorna i min storlek :) Fan jag har letat efter ett par svarta stuprörs jeans  jätte länge & nu..... 3 dagar innan vi ska på Rondo jag & min Malin sååå hittar jag dom som jag velat haa såå länge. jag hade verkligen planerat mina kläder & för några veckor sen sprack det helt. Dom fanns inte i min storlek...... Men idag hittade jag dom :) Fan va happy jag e nu :)
Såå ska mina kära skor få komma ut på äventyr åxå :) Har bara trippat runt i dom hemma, men nu e det dax :) hihi



Soooo Happy :)


Pusss


Kommentarer
Postat av: Malin

OH sexylady ;)



Vad roligt att du äntligen hittat dom.

Du som va lat igår din buse , jag som hade så tråkigt.



Ringer sen gumman . Älskar dig !

2009-03-19 @ 07:41:19
URL: http://h0ney.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0