Torsdag 25/6

Imorgon kl 21:00 går jag på semester :) Ska bli såå sjukt härligt! Ska vara ledig i 5 veckor :) Såå jag e tillbaka på jobbet v 32 :) Känns helt underbart<3
Har haft så sjukt mycket att göra på jobbet nu, massa papper, läkar tider, telefonsamtal, pengar å massa skit som skall fixas. Nu vet jag hur mycket man har att göra om man ska vara stödperson för någon. Men det är roligt att ha lite mera ansvar men är ju fortfarande rätt nu när de gäller detta. Förut har jag ju bara jobbat, men nu är det så himla mycket mer som man ska ha koll på :) Så de ska bli härligt att koppla av ett tag nu :)
Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig :)

imorgon kommer äntligen lönen, Weeiii måste hinna in till stan imån innan jag börjar jobba, vill hitta något nytt att ha på min på lördag när vi åker till Danmark, men bara för att jag vill det så hittar ja säker inget... Som vanligt!

På lördag hoppas jag på jätte fint väder så att man kan sitta på däck och sola & dricka massa goa alkohol-haltiga drycker :) hihi 


Nu blir det att se på tv en stund sen blir det läggdags


Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0