Måndag 15/6

Idag är det måndag igen men de gör mig inget....för jag har semester :D hihihi
Idag fyller även Peters mamma år. STORT GRATTIS TILL DIG NINA!

Har även varit hos Ida idag och gjort naglar, dom blev ju bara såå grymma hihi älskar dom:)


inte jätte bra bild men det funkar :D
visst e dom snygga ? :)
har även varit hos Jonas idag och gått igenom midsommar.

Nu ska jag och älsklingen se på film. Sen blir det till att sova, för imån ska jag va hemma och förbereda för min födelsedag på onsdag. Och även packa inför torsdag när vi åker till Jonas land.
Måste även packa för katten som min kära mamma ska passa :) Sååå snällt av henne.

vi hörs snart igen.

natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0