En tripp till Danmark !

Ja igår morse ringde klockan vid 06:00, fast jag kom inte upp förens vid 7 haha. Va såå sjukt trött. Men de tog inte lång tid innan jag hade piggnat till :) Då va det dags att göra sig i ordning, inför våran lilla tripp till Danmark :) Skulle möta resten av gänget i Kungälv kl 8:15. När vi kom ombord på båten va det bara till att äta frukost.... Och den bestod av 1 macka, kaffe & en xider :) hahah Så när klockan va 10 på morgonen va vi i full gång :D


Smaskig frukost :)

När vi hade ätit klart gick vi ut på däck och satte oss i solen (Helt sjukt varmt) det fläktade ingenting verkligen!
När vi satt där ute va det en kille som spelade musik och sjöng massa gooa låtar så det va en riktigt goo stämning :) Där satt vi ända tills båten va framme i Danmark!


Han som sjöng


Jessica & Jennica


Malin e på G


Jag e åxå på G :D


Vi allihop

Efter en stund när vi hade suttit där ute, kom kaptenen ner och bad killen sluta spela i 5 min.
för då var det ett par som skulle gifta sig uppe på soldäck. Så himla fint & kaptenen skulle viga dom :)

Väl framme i Danmark åkte vi runt å kolla lite sen gick vi i affärer en stund men dom stängde kl 3 så vi hann inte titta såå mycket, så va satte oss på en restaurant och käka middag och pimpla cider & öl :D






Jessica beställde in en stor stark & jennica en stor cola!
Snacka om STOR cola haha



Marcus hittade en Marcus skylt :)


Malin


Mejj med min kära smirnoff ice <3


The girls :)

när vi va framme i Göteborg kl 20, åkte vi till Kungälv & gick på krogen, där vi även träffade Pb, Hade sjukt roligt men de känndes att man hade hållt på sen kl 10 åxå, men de gjorde inget för ja hade inte en tanke på att åka hem inte hehe :)


En Pb

Sen på natten så kom Therese åxå :)




Tack för en grymmt rolig morgon/dag/kväll & Natt hahaha

Och jag får ju inte glömma, Jag VANN ju 360 spänn på banditerna, blev så glad så jag bara stod å hoppa :) hahaha
inte jätte mycket pengar men de va såå roligt :D


Tack <3

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt! :)



Du, jag har frågestund i min blogg och det vorre jätte kul om du kanske hade en eller annan fråga att ställa, om du vill alltså hehe. Skulle vara kul :)



Hoppas du får en riktigt bra lördag så hörs vi snart igen! // Andreas

2009-07-04 @ 13:16:46
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0