Bara 4 dagar kvar!

Tills jag går på semester:) Jag har Semester hela midsommar veckan. Så då ska det bli party :D Och inte nog med det så fyller jag år den 17/6 jiiippee :d hoppas på massa fina pressenter & massa pengar :) hehe.
Till och börja med har jag 1 vecka semester. Så jobbar jag 1 vecka och sen har jag semester vecka 27-30. Det ska bli helt underbart :D
Min första långa betalda semester! Känns såå toppen bra :)


På midsommar ska vi vara på Jonas sommar land :) Ska bli såå otroligt roligt:)




Nu ska jag städa lite här hemma. sen ska vi träffa Jonas en sväng

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej min älskade dotter. Vilken underbart fin blogg du har!! Fast du ville ju inte att jag skulle se den skratt. Nu kan jag hålla koll på vad du gör, hihih... Vilka fina bilder du har lagt ut...även om jag blev förvånad över att se mig själv. Kul att se bilden på Paula, hälsa henne så gott från mig.



Kram mammiz

2009-06-11 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0