Uppdatering av helgen!

Ursäkta mig att jag inte har bloggat på länge nu. Men det har ju varit såå sjukt gött väder så jag har nästan inte varit hemma. Men nu har jag haft semester i 1 vecka :) 4 veckor kvar! Känns helt underbart :)
I fredags va vi ute på krogen jag, peter, malin & Kristoffer. Blev än lyckad kväll. Hade jätte roligt :)


Jag innan utgång :)


Jag & Malin


En lycklig Morgan hehe


Älskling


Kristoffer väntar på att få gå ut haha


Tecuila race..... Blllläääääää!


Dom spelar ACDC

Tack för en lyckad kväll :)

I lördags körde jag peter & alex som va ute på krogen. Och jag å malin åkte bara omkring å flummade runt hehe. Så för mig va det en väldigt lugn lördag för en gångs skull hahah


Tack för denna helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0