Jävla.......

Telefon försäljare! De ringde en nyss en tjej, som frågade

Tjej- Vill du köpa kalsonger?
Peter Nej, jag är inte intresseran
Tjej- Men då slipper du gå till affären och köpa!!
Peter- Nej jag är inte intresseran! Hej då!!!

Jag hatar när dom ringer så nu blir det NIX nästa! Då får dom inte ringa.... hahaha



Så sjukt trött på detta regnande nu, Min semester är snart slut och det har typ regnat hela tiden, förutom den första vecka :(  På söndag åker vi till rättvik, och det kommer nog att bli riktigt roligt :)

http://www.classiccarweek.com/

Nu blir de kaffe tror jag, sen ska jag och älsklingen se på Wallander- Kuriren!


Ha de gött så länge :)

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, det är så jobbigt med telefonförsäljare :o förut ringde dom alltid till oss och muppade men nu har vi nix som tur är :)

2009-07-25 @ 11:14:46
URL: http://jysvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0