Va fan e detta???

Idag när jag slutade jobbet åkte jag och hämta malin så åkte vi in till backaplan & tog spårvagnen in till stan. Så när vi va på väg tillbaka ringde min mobil. Då va det nån jävla Achmed som hade sett min bil på backaplan och kollat upp vem som ägde det. Så han ringde och fråga om han kunde få köpa min bil till ett "Bra" pris nu med en gång. Ja sa till honom att jag tänker inte sälja min bil!!! Så sa han "Men du får 2000" här och nu. ÖÖÖÖÖÖÖÖ GLÖM DET!!!!!!!!
Innan han la på sa han, men kan du inte spara mitt nr så kan du ringa mig när du ska sälja den?. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NEJJJJ!!!! Glömm de sa ja till han och la på!
Men jag fattar inte va de e för fel på folk igentligen. Om ja nu hade velat sälja min bil så hade ja väl satt ut den på annons eller nått
!


Ha de gött alla normala




Kommentarer
Postat av: Jessica Nyberg

vilket jävla skitpris han gav då:S

2009-01-21 @ 12:56:01
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0