♥Tre Kockar 24/1♥

Började kvällen med att äta tacos hemma hos min hjärtevän<3 Sen gick vi upp till mig & Peter och tog en snabb förfest. Åkte sen in till Olearys, där vi stanna i ca 10 min. Gick vidare till Tre Kockar. Hade jätte trevligt fram tills de stängde. På vägen hem kom vi på att vi skulle fortsätta hemma hos Malin, vilket kanske inte va en sån bra ide för min del. eftersom jag skulle upp och jobba. tror att vi la oss typ kl 6 haha, men så kan det gå :)

Här kommer lite bilder :)


Bara för att du & jag blir vi <3


kristofer & Royyan


Royyan, Malin & Kristofer


Kristofer & memmiz


hammarn & Koma



Vi <3 Alskar dig !


Jag & Royyan


Mitt hjärta !


Peter, Kristoffer, Jag & Malin i väntan på att få åka hem hehe :)

Tack för en rolig kväll !

Till min älskade vän!
Roligt att se dig le gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0