♥Måndag 19/1♥

Nu är jag hemma igen efter att ha haft jour natt på mitt älskade jobb. När man sover natten skall jag vara uppe kl 06:00. Så ja ställde klockan på 05:00 igår. Och i morse när klockan ringde låg jag kvar och snoza en stund, hann nog tom somna om. när ja vakna nästa gång va kl 06:40 trodde jag. så jag rusade upp och gjorde mig i ordning fort som fan. Skulle precis gå in och väcka en. Så kom matte som hade haft vaket, ja sa till han att fan va jag hatar att försova mig. Så titta han på mig som att jag va dum i huvet. Men Emma klockan är ju inte ens 6! Tittade på klockan och insåg att den bara va 05:40 haha såå jävla väck i skallen :) hihi så det va ju bara att sätta sig en stund å ta de lugnt:)
Nu ska jag tvätta lite !


Ha de gött såå länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha rolig du eman

2009-01-20 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0