-Var är min arbetslust?-

Har jobbat första gången sen nyårsafton. Hade ingen motivation över huvud taget!
Har inte haft det på ett bra tag nu. Anledningen är att i Oktober blev jag flyttad till ett annat boende pga olika saker. Detta hade inenting med mig att göra, men det var jag som fick byta arbetsplats.
Jag blev lovad att det bara va tillfälligt och att det skulle vara så här tills året va slut. NU ÄR ÅRET SLUT! Och jag har inte fått komma tillbaka!
När jag frågade första gången hur det skulle bli fick jag till svaras att "det finns inte tillräckligt med pass"  Och jag visste att det fanns nästan 150% ledigt!
Och när jag frågade andra gången fick jag till svars "Inte som det ser ut nu" Sen kom en följd fråga som löd, Vill du bli stödperson i april?
 Där kändes det som att jag fick en smäll i ansiktet!
Och PANG där försvann min arbetslust!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0