♥Min sommar 2009♥

Längtar så sjukt mycket till sommaren!
Bara tanken på hur lycklig man är när man sitter i jänkebilen & dricker cider å har de allmänt gött & kollar på alla underbara bilar, Lyssnar på bra musik mm,mm får mig att få gåshud :) weiiii LÄNGTAR!!!
Love it <3


Här sitter vi  Dick, Jag , Therese & Rille kör.
vi andra tre kan inte köra ;)



Här kommer en liten uppdate på hur min sommar komemr att se ut:)

11/4 Påskafton & Elmia mässan i Jönköping !
1/5 Valborgs Crusing Gbg !
23/5 kungälvs Crusing <3
30/5 Trollhättan Crusing !
6/6 Nationaldags Crusing Gbg !
18/6 Anländer till Bokenäs.(Jonas sommar ställe) Fullt ös medvetslös:)
19/6 Midsommar fest i Bokenäs !
20/6 Lysekils Crusing <3
21/6 Tillnyktring efter en konstant 3 dagars fylla :) hihi
2-5/7 Power Big Meet Västerås :)
17-18/7 Weels & Wings Varberg :)


Kommer säkert att fylla på eftersom :)
Jag & Älsklingen har väl pratat lite om att åka utomlands, Kanske inte blir till somman men i år iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0