En riktigt god jul!

Hej alla tomtenissar :) Ville bara önska en riktigt god jul till alla kära läsare :) Hoppas ni får massa fina julklappar! hihi
Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att vi ska åka till Kungälv och fira jul hos mammas killes syster :) (blev lite krångligt där men ni fattar säkert) Har nyss öppnat lite julklappar, och fikat lite :) Myspys

Känns lite tråkigt i år faktiskt, ska fira jul för första gången i mitt liv utan mormor & morfar :( snyft!
Men dom ville fira jul ensamma i år, för det hade dom aldrig gjort innan hihi

Nu ska jga dricka upp mitt kaffe sen måste vi åka !


Vad ska ni göra ikväll??? Går ni ut, eller är ni hemma hela kvällen???

Själv ska jag ut ikväll när allt e klart :D weiiii



Kommentarer
Postat av: Marielle

var gärna med och tävla om peaceörhängen från by M på min blogg!



http://mariellep.blogg.se/2009/december/vinn-peaceorhangen-fran-by-m.html#comment



kram =)

2009-12-28 @ 11:38:11
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: hanna

god jul på dig med! å gott nytt år är de ju snart oxå!... vad ska ni göra under nyår??

2009-12-29 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0