-Studenten 2007-

Den bästa dagen i mitt liv!


Vi började med champange frukost på festningen=)

image67
Therese Malin & Jessica

image68
Tuss & Jennica

image69
Anna Tezz & Emelie

Nu är vi i skolan och har precis haft mösspåtagning=)
Fan vad underbart det var!

image70
Jag på studenten=)

image71
Hela tjej gänget & våran lärare
Skåååååål!

image72
Mee:)

image73
Fika i klassrummet.
va fint 2 :orna hade dukat för oss

image74
Min Malin hihi=)

image75
Mejj=)

image76
Nu sitter vi i bilen
För nu har vi tagit studenten fyyy fan vad vi e bra!!!!!!!

image77
Här har vi Dicks fina Impala=)

image78
Här börjar både jag & malin bli lite på gasen
För andra gången =) hahah

image79
Malin Jag Nicklas & Robban

image80
Då va man hemma & ska träffa släkten=) hahah



Nu kommer bliderna från kvällen. min älskling och vännerna hade fixat party tält och grejer.
Jag kan ju säga att denna kvällen är en kväll jag aldrig kommer att glömma.
Tack alla som va med och hjälpte till & speciellt till min älskling. Du gjorde den bästa daen i mitt liv ännu bättre!
Älskar dig!

image82
Nu är Malin i full gång med typ den 3 flaskan. haha

image83
Hahah rätt på gasen får man väl säga=)

image84
Jag Malin (Finn & Jonas i bakrunden)

image85
Lille Caliin=)

image86
Mattias & Robban hahah

image87
Jonas & Mattias haha vad ni ser ut. hahahah

image88
Min älskling hihi=)

image89
Mejj igen

image91
Carro. tror du e lite full va. hihi

image92
Systrarna=)

image93
Puss puss

image94
Ni ser för tokiga ut. hehe

image95
Du & jag Lille Maal


Nu kanske ni förstår varför han gjorde den bästa dagen i mitt liv ännu bättre!
Du gjorde det så jävla fint. du e underbar!!!
Älskar dig!
image96
Hade ju inte väntat mig att detta skulle hända=) e såå jävla glad!

image97
Nu är vi förlovade! Detta var det bästa som har hänt mig någonsin=)

image98
Förlovnings pussen=)

image99
En överlycklig Memmiz & Jonas

image100
hihi en jätte full Memmiz

image101
Tror Jonas & Mattias försöker cykla. haha lite liten cykel bara

image102
Sami & min Pälling=)

image103
Du e det finaste jag vet!!!!


Vill tacka alla som hjälpte till! Det va så jävla roligt den kvällen. Och tänk att kvällen som ja tog studenten förlovade vi oss. Kan inte fatta att det är sant.
TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin


Underbar kväll & grattis Älsklingar !

2007-06-16 @ 10:54:25
URL: http://h0ney.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0