-Dagen före midsommar 2007-

LÅTEN SOM SPELADES HELA JÄVLA HELGEN!
Iggesundsgänget- singing aj aj
Klart bästa låten på länge. man kan ju bara inte vara ledsen när man hör den;)
ni som va med vet vad jag menar. haha
DU SKA FÅ MIN GAMLA BH JAG HAR 3 HAHAHA!!


Nu har vi kommit till Jonas sommarställe en liten bit från färjan över till Lysekil=)

image104
Här har peter och Jonas kämpat för att få upp party tältet bland alla jävla knott ;)


image105
Min & peters mysiga sovplats. Vanen e på till mycket hehe fan va gött vi sov=)

image106
Min pälling boll=)

image107
Jonas sitter å dricker öl bland alla blommor hehe

image108
Nu ser vi då att alla börjar bli fulla haha

image109
Mattias ser ua å vara ganska full hehe & i bakrunden har vi pb som säkert funderar på hur mycket han ska grilla sina marsmellows hahah

image110
Halv tre fick vi för oss att gå ner och bada. va de kallt pälling boll=)'

image111
Peter och Jonas. jonas säger nog till någon i vattnet att "så liten e den nu"

image112
Pb Royan Jonas & Peter

image113
Pb & peter

image114
hahah du e för rolig du

image115
Pälling bollarna=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0