Ännu en underbar dag

God morgon mina kära läsare:) idag känner jag mig på topp ;) Helt underbart väder, det är ju riktig sommarvärme här hos mig :)
Nu börjar nervositeten komma, hoppas verkligen att det blir toppen på lördag :) Vi vill ha sol, värme & bara massa glada människor ;) hihih det är livet de!

Känns skönt åxå min älskade mormor får äntligen komma hem till morfar igen, men tyvärr är det inte klart på jukhuset än :( Massa prover å skit som ska tas, men jag håller verkligen tummarna för att detta går bra <3
Och mormor du klarar att sluta röka <3 Det måste du!
Älskar dej min kära mormor <3


Nu blir de en kopp kaffe, sen får jag göra mig iordning så ja hinner till jobbet i tid :)


Hörs senare!

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0