-Härligt-

Igår va jag och Linda ute och gick en härlig promenad i skogen eller kanske ska kalla det för bergs klättring haha men steg fick vi iaf till våran stegtävling :)





Så himla mysigt ställe vi hittade in på någon liten stig.
Eller de va ingen stig men vi gjorde det till de haha men ut ur skogen hitta vi iaf hehe :)

ha de gött

-Ledsen-

Fan just nu känns allt bara jobbigt! Har massa tankar i huvudet, kanske blir det bra, kanske inte vem vet??? Inte jag iaf. Tur att jag har min älskade Peter och mina gooa vänner som finns nära <3 Även om dom inte vet så mycket så vet dom att jag älskar det jag gör!

Detta känns inte bra :(








-Nästa helg blir det fyllekalas-

Japp fyllekalas nästa helg!
Först blir det förfest hemma hos Rille som fyller år. Sen bär det av till King river ska till Fars Hatt och kolla på Drängarna!
Ska bli grymmt roligt faktiskt:) Har ju redan sett dom ett antal gånger men va gör de? Det e ju lika roligt varje gång :)



Malin, Memmiz & Drängarna :)


Nä nu ska ja ha en slappar fredag så man orkar gå upp till jobbet imån

Ha de gött så länge:)



-Jobbigt!-

Fan vad jobbigt det känns nu. 1 okt blir jag antagligen flyttad från mitt älskade jobb. Vet inte riktigt hur det blir om jag inte kan vara kvar på det jobbet jag aldrig ville förlora. Trivs så jävla bra tillsammans med både brukarna & personalen. Så det känns riktigt tråkigt :( 

Men det finns ett litet hopp kvar om att jag inte behöver bli flyttad.
Fast det känns väldigt jobbigt ändå :(


-Lördag 13/9-

Ja då var det lördag igen. Kom hem från jobbet för en stund sen. Har jobbat från kl 14 idag. Det får bli en lugn lördag för mig idag. Inte alls vanligt men det e faktiskt ganska gött att bara vara hemma och glo på tv.  Va ute med Malin igår så det får räcka för denna helgen hehe

nä nu ska jag se färdigt på filmen sen ska jag nana :)

Natti Natti !


-Grattis på födelsedagen-


Grattis på födelsedagen Hjärtat <3
Hoppas du får en bra dag:)



Puss på dig


-Kräftskiva 29/8-

Kärft skiva hos Therese & Claes. mysigt ni hade gjort :) hehe




Älsklingen ser väldigt road ut hihi


Therese




Claes


Gravida kvinnor hehe

Nu va det slut på bilder för den här gången. men det är snart lördag & kåken igen & då kommer det fler :) hehe

Ha de gött!



RSS 2.0