-Sola & bada-

Idag när jag hade slutat jobba åkte jag och träffa Malin & Nicklas vid Fästningen. Satt där en liten stund sen åkte vi ut till Instön och sola bada & fiska lite :) hehe Malin som aldrig har fiskat med spö, drar fan upp en krabba haha hur stor e den chansen då:) hehe. Sen kom älsklingen och Rille. Badade lite och sen åkte vi hem:) 



Malin:)


Mee (syns inte så bra men men)


Nicklas ska snorkla


Malin & Jag


Fan vad mysigt:)

Imån blir det ut igen sola & bada innan jobbet:)


Ha de gött hejj:)

-Weels & Wings -

Här kommer lite bilder från Weels & Wings i Varberg. Blev inte så mycket bilder :( men men jag har mig själv att skylla på haha, men här kommer dom få som finns i alla fall:)


Jag & Linda. Nu e vi på väg ner:)


Therese:)


Nu börjar det ordna upp sig hahah


Claes & Therese (tror cales e lite trött)


mee


Du & Jag


Älsklingen <3


Vi igen :)

Ja de va typ alla bilder som blev, tog inte alls många bilder från träffen :( men men bättre lycka nästa år:)
Och då hoppas vi att det inte regnar hela natten allt bilr såå mycket blötare då! hehe

hade gött!


- Fredag 11/7 -

Ja då var det fredag igen:) dock ska man jobba imån så det får bli lugnt idag. Börjar kl 8 imån. Tänkte köra en stund ikväll. Älsklingen har ju sin första semesterdag idag. Så han och ett par kompisar ska på krogen så det blir väl att jag kör dom. Hade fått mitt körkort på posten idag så det va bara till att vända i dörren och åka tillbaka till Kungälv och hämta det. Man orkar ju inte vänta ända tills på måndag *ler* men men nu ska jag göra mig i ordning. sen ska jag ut å köra:)

Ha de gött hejj!

-Grattis till körkortet -

hihi idag har jag klarar min uppkörning:) Fan vad jag va nervös. Men det gick jätte bra:) har kört bil hela dagen idag. både min bil och älsklingens 850:) hihi e sååå jävla glad:)



-Grattis till körkortet gumman-

Grattis gumman e så jävla glad för din skull! Fan vad roligt:) Snart e det min tur åxå:) hehe



Puss på dig gumman <3 

RSS 2.0